تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 20:40
23 بازدید
کد خبر : 331344

مربی پاختاکور: پرسپولیس تیم بزرگی است

مربی پاختاکور: پرسپولیس تیم بزرگی است

مربی پاختاکور به جای سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حاضر شد. به گزارش سایت خبری پرسون، پرسپولیس و پاختاکور فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان به مصاف هم می‌روند. ماکسیم شاتسکیخ، سرمربی پاختاکور طبق ادعای عوامل این باشگاه به دلیل بیماری کاروان تیمش را در سفر به

مربی پاختاکور به جای سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، پرسپولیس و پاختاکور فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان به مصاف هم می‌روند. ماکسیم شاتسکیخ، سرمربی پاختاکور طبق ادعای عوامل این باشگاه به دلیل بیماری کاروان تیمش را در سفر به تهران همراهی نکرده است. کمال‌الدین تاجیف، مربی پاختاکور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته دوم لیگ نخبگان اظهار کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و نایب قهرمان آسیا شده، در نتیجه بازی سختی داریم.

مربی پاختاکور در واکنش به سوال ایسنا که آیا شاتسکیخ واقعا به دلیل بیماری نیامده یا به دلیل کسب نتایج ضعیف و احتمال برکناری‌اش با باشگاه به مشکل خورده و تیمش را در تهران همراهی نمی‌کند، در پاسخی کوتاه گفت: مریض بوده و به همین دلیل نیامده است.

تاجیف درباره شناختشان از اورونوف بیان کرد: به خوبی او را میشناسیم و می‌دانیم چه ستاره‌ای است. باید ببینیم فردا در بازی چه خواهد شد.

او افزود: پرسپولیس تیم خوبی است و سریع بازی می‌کند و در حمله‌ها سریع است اما برای حریف هم فرصت‌هایی ایجاد می‌کند. هدف اصلی ما این است که از مرحله گروهی صعود کنیم.

سردار سبیرخوجایف، بازیکن پاختاکور در این نشست خبری بیان کرد: هرچند سفر به تهران آسان نبود اما آماده بازی با پرسپولیس هستیم. ما تا حالا در این ورزشگاه (شهر قدس) بازی نکرده‌ایم‌ اما خوشحالیم در اینجا بازی می‌کنیم.


منبع: ایسنا

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn