تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 20:48
18 بازدید
کد خبر : 331352

برد در دربی حق پرسپولیس بود؟

برد در دربی حق پرسپولیس بود؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : عادل کلاه کج هافبک دفاعی اسبق پرسپولیس، در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد که ماحصل آن را می‌توانید در زیر بخوانید: *دربی ۱۰۴ برگزار شد. این بازی را چطور دیدید؟ دربی بازی خوب و پرجنب و جوشی بود و دو تیم نسبت به بازی‌های قبلی شان نترس‌تر بودند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

عادل کلاه کج هافبک دفاعی اسبق پرسپولیس، در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد که ماحصل آن را می‌توانید در زیر بخوانید:

*دربی ۱۰۴ برگزار شد. این بازی را چطور دیدید؟

دربی بازی خوب و پرجنب و جوشی بود و دو تیم نسبت به بازی‌های قبلی شان نترس‌تر بودند. این جسارت در طول بازی از سوی پرسپولیس بیشتر از استقلال بود. در نیمه اول این نترس بازی کردن برای هر دو تیم موقعیت گل ایجاد کرده بود ولی در نیمه دوم استقلال یک مقدار عقب نشینی داشت و در مقابل میل به هجوم از سوی پرسپولیسی‌ها بیشتر شد و در نهایت تعویض‌ها و بازی خوانی خوبی که کادرفنی پرسپولیس داشت، منجر به این شد که این تیم با پیروزی این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

*پس معتقدید برد در دربی حق پرسپولیس بود؟

صددرصد. در طول بازی پرسپولیس بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و در مجموع سرتر از حریفش بود. با این تفاسیر اگر بازی مساوی تمام می‌شد، حق به حقدار نرسیده بود. در نیمه دوم این روند مشهودتر بود و پرسپولیس با تعویض‌های خوبی که داشت در نهایت موفق شد برتری فنی اش را به برتری عددی هم تبدیل کرد.

*ولی پیش بینی می‌شد در غیاب استون ارونوف برای پرسپولیس چالش ایجاد شود!

ارونوف مهره موثر و کارآمدی برای پرسپولیس است ولی با این وجود بچه‌ها به خوبی توانستند جای خالی او را پر کنند. نقطه قوت بازی‌های اخیر استقلال کناره‌های این تیم بود که به خوبی از سوی بازیکنان پرسپولیس از کار انداخته شد تا امکان ارسال‌های خطرناک از سوی زکی پور و رضاییان در این بازی به حداقل رسیده و در نهایت نقاط قوت استقلال از کار بیفتد. مساله مهم دیگری که به پرسپولیس کمک کرد تا بتواند در این بازی به پیروزی برسد؛ آمادگی جسمانی و بدنسازی فوق العاده تیم است که به پرسپولیس کمک کرد بدون خستگی تا زمان سوت پایان بازی برای برد و پیروزی تلاش کند.

*پنالتی دقیقه ۹۰ برای پرسپولیس هیجان این بازی را دوچندان کرده بود، در لحظه زدن ضربه توسط کنعانی زادگان چه حسی داشتی؟ ‌

می‌دانستم حسین پنالتی زن خوبی است اما در لحظه زدن ضربه وقتی چشمانش را دیدم یک لحظه ترسیدم، اما خوشبختانه حسین در ریلکس‌ترین شرایط ممکن موفق شد توپ را به گل تبدیل کند.

*چه پیش بینی را از بازی‌های آینده پرسپولیس دارید؟

پرسپولیس در هفته‌های اخیر به انسجام بیشتر رسیده است و با توجه به این که کادرفنی این تیم به تازگی کارش را آغاز کرده، طبیعی بود که در هفته‌های اول تا ایجاد شناخت بیشتر از تیم از سوی سرمربی جدید، تیم یک مقدار ناهماهنگ باشد، اما این روند رفته رفته بهتر شده است. در شکل تیمی، فاصله خطوط مختلف منظم‌تر شده و می‌توان گفت گاریدو شناخت خوبی را از تیمش پیدا کرده و همه این مسائل کمک می‌کند تا بتوانیم آینده خوبی را برای پرسپولیس در بازی‌های بعدی اش متصور شویم. به نظرم عیار واقعی پرسپولیس از بازی با الاهلی مشخص شد و امیدوارم روند خوب این روزهای این تیم حالاحالاها ادامه داشته باشد. گاریدو نشان داده است مربی بزرگی است و به درد پرسپولیس می خورد و با توجه به تیم خوب و یکدستی که دارد می توانیم دوباره پرسپولیس را در بهترین شرایط ممکن ببینیم.

*در مورد بازی پیش روی برابر پاختاکور چه صحبتی داری؟

پرسپولیس برابر الاهلی عربستان واقعا مستحق باخت نبود و حتی خود عربستانی‌ها هم به این موضوع اذعان داشتند. نمایش پرسپولیس مقابل الاهلی و همینطور یکی دو بازی اخیر این تیم در لیگ ایران بدون شک ترس را به جان حریفان آسیایی‌اش انداخته است و می‌دانند برابر پرسپولیس کار ساده‌ای ندارند. پاختاکور حریف بعدی پرسپولیس در آسیا هم از ما ترسیده ولی ما باید با تمرکز بالا برابر این تیم به میدان برویم. تمرکز در طول بازی به خصوص در زدن ضربات نهایی می‌تواند کار پرسپولیس در بازی دومی اش در آسیا را آسان‌تر کند. به نظرم با شرایط خوب این روزهای پرسپولیس، اگر بچه‌ها کمی هوشیارتر باشند می‌توانند با نتیجه‌ای خوب پاختاکور را شکست دهند.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn