تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 21:50
14 بازدید
کد خبر : 331407

عبدالملکی برکنار و رضا مسرور با حکم همتی دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد+ سوابق

عبدالملکی برکنار و رضا مسرور با حکم همتی دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد+ سوابق

عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد و دارایی طی حکمی «رضا مسرور» را به سمت دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ در حکم عبدالناصر همتی آمده است: «جناب آقای رضا مسرور نظر به تعهد، صلاحیت، تخصص و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست

عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد و دارایی طی حکمی «رضا مسرور» را به سمت دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ در حکم عبدالناصر همتی آمده است:

«جناب آقای رضا مسرور

نظر به تعهد، صلاحیت، تخصص و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود نسبت به فعال‌سازی ظرفیت‌های مناطق آزاد با سه محور صادرات، اشتغال و جذب هدفمند سرمایه‌های داخلی و خارجی و احیاء کارکرد اصلی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در جهت افزایش صادرات غیرنفتی و معرفی و بازاریابی جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و پیگیری و برنامه‌ریزی جهت انتقال تکنولوژی به داخل کشور اهتمام ویژه و جدی بورزید.

امید است با اتکال به خداوند متعال با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدّانه بکوشید.

عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام مأموریت‌های محوله از خدواند متعال خواستارم.»

رضا مسرور کیست؟

رضا مسرور متولد ۱۳۴۶ دارای مدرک MBA از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دارای فوق لیسانس مدیریت با گرایش سیستم‌‌هاست.

رضا مسرور دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تا پیش از این، سمت‌هایی همچون ریاست هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، مشاور مدیرعامل در امور اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش، عضو هیأت مدیره شرکت خدمات گردشگری کیش، عضو هیأت مدیره شرکت آب و برق کیش، عضو هیأت مدیره مرکز توسعه تجارت کیش، ریاست کارگروه رفع موانع صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو را در کارنامه فعالیت‌‌های خود بر عهده داشته است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn