تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 22:10
24 بازدید
کد خبر : 331425

واکنش مدیر پیشین استقلال به شایعه احتمال بازگشت؛ وقت ندارم!

واکنش مدیر پیشین استقلال به شایعه احتمال بازگشت؛ وقت ندارم!

جامعه ورزشی آفتاب نو: علی آقامحمدی که بیش از یک دهه سابقه مدیریت در باشگاه استقلال را در کارنامه دارد و در زمان حضورش در این باشگاه با استقلال به دومین قهرمانی آسیا رسید، در دوره وزارت کیومرث هاشمی نیز به‌عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شد، اما هیچوقت در جلسات این باشگاه حضور

جامعه ورزشی آفتاب نو:

علی آقامحمدی که بیش از یک دهه سابقه مدیریت در باشگاه استقلال را در کارنامه دارد و در زمان حضورش در این باشگاه با استقلال به دومین قهرمانی آسیا رسید، در دوره وزارت کیومرث هاشمی نیز به‌عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شد، اما هیچوقت در جلسات این باشگاه حضور پیدا نکرد تا بحث حضور مجددش در استقلال همچنان در ابهام باقی بماند. او امروز در این باره توضیحاتی داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

آقامحمدی ابتدا ماجرای حضورش در هیئت مدیره استقلال را اینگونه بیان کرد: «واقعیت این است که سازمان خصوصی‌سازی و رئیس شهید آن سازمان که بعدتر استاندار آذربایجان غربی شدند و در سانحه بالگرد به شهادت رسیدند، از من درخواست کردند که عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال شوم. به آنها گفتم که شرایط من برای این کار مناسب نیست و آنها نیز این حرف من را پذیرفتند، ولی بعدا دیدم در رسانه‌ها اینطور عنوان شد که قرار است من به هیئت مدیره استقلال بروم.»

او در ادامه تاکید کرد که به دلیل مشغله زیاد نتوانسته این پیشنهاد را قبول کند: «نه سندی امضا کردم و نه هیچ یک از جلسات حضور داشتم. استقلال تیم بزرگی است که نصف جمعیت ایران به آن دل بسته‌اند. موضوعی نبود که به سادگی با آن برخورد کنم. بله یک دوره ۱۶ ساله در این تیم حضور داشتم، مدیرعامل هم بوده‌ام و قهرمانی آسیا با تیم را تجربه کرده‌ام ولی نکته اینجاست که در آن مقطع تمام وقت خودم را به باشگاه استقلال اختصاص می‌دادم.»

وی در ادامه افزود: «به‌عنوان هوادار استقلال افتخارآفرینی و سربلندی این تیم را می‌خواهم و می‌دانم اگر حال استقلال خوب باشد، حال پرسپولیس هم خوب خواهد بود و این دو تیم در کنار یکدیگر بهتر رشد می‌کنند. مهم این است که مردم این دو تیم را دوست دارند و ما باید برای نظر مردم احترام قائل باشیم. من با هواداران فوتبال زندگی کرده‌ام و این را می‌دانم که قبول مسئولیت در باشگاه شوخی‌بردار نیست.»

آقامحمدی با رد اینکه در واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس نقش داشته، اظهار داشت: «واگذاری فعلی از لحاظ قانونی و مقررات جهانی انجام شده و مشکلی از استقلال را حل کرده، ولی اگر بخواهند به صورت واقعی باشگاه استقلال را واگذار کنند خب هواداران این تیم هستند. واقعیت این است که کسانی باید پای کار این تیم باشند که با جان و دل دوستش داشته باشند و حاضر باشند تا آخر عمر برای این تیم کار کنند.»

او در واکنش به این سوال که “با توجه به اوضاع تیم استقلال اگر پیشنهاد مسئولیت در این باشگاه صورت گیرد آیا قبول می‌کند یا نه؟” اعلام کرد: «شرایط فعلی من مناسب این کار نیست، چون درگیری اموری هستم که تناسبی با فوتبال ندارد و از همه مهمتر اینکه وقت کافی ندارم. رسیدگی به امور باشگاه استقلال یک کار تمام وقت است و نمی‌توان از کنارش به راحتی گذشت.»

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn