تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 22:24
9 بازدید
کد خبر : 331440

گاریدو: همیشه سورپرایز داریم

گاریدو: همیشه سورپرایز داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر لیگ نخبگان آسیا یک تورنمنت خیلی خیلی مهم در سطح جهان است. جام خیلی مهمی است. کیهان ورزشی- خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از مسابقه با پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: فکر می کنم فردا بازی خیلی مهمی داریم. به نظرم در

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر لیگ نخبگان آسیا یک تورنمنت خیلی خیلی مهم در سطح جهان است. جام خیلی مهمی است.

کیهان ورزشی-

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از مسابقه با پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: فکر می کنم فردا بازی خیلی مهمی داریم. به نظرم در حال حاضر لیگ نخبگان آسیا یک تورنمنت خیلی مهم در سطح جهان است. جام خیلی مهمی است. پرسپولیس برای بردن و به دست آوردن جام ها تلاش می کند. 

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی فردا در شهر خودمان است و می خواهیم سه امتیاز را بگیریم و مهم است که برنده شویم و در مسیر درستی در این مسابقه باشیم. بنابراین برد در بازی فردا خیلی مهم است تا در جدول شرایط خوبی به دست بیاوریم

شاید سروش رفیعی مهاجم بازی کند!

وی افزود: فکر می کنم در بهترین شرایط مان و با انگیزه خوبی بازی کنیم. می دانیم با تیم های خوب و مهمی بازی می کنیم. برای من قدم های اول همیشه مهم است و فردا هم اولین بازی ما در خانه است و تلاش می کنیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه همواره ترکیب شما هواداران را شگفت زده و جذاب کرده، گفت: بله ما همیشه سورپرایز داریم و سورپرایز های زیادی داریم و شاید فردا سروش رفیعی مهاجم بازی کند! البته سورپرایز اصلی سوال شما بود.

همیشه هدف مان پیروزی است

گاریدو در مورد اینکه مقابل الاهلی با وجود عملکرد خوب پیروز نشدید و فردا می توانید ان عملکرد خوب را تکرار کنید، گفت: ما همیشه برای بردن تلاش می کنیم. همیشه سخت تمرین و کار می کنیم با هدف بردن در مسابقات، یک تیم حرفه ای هستیم. همیشه هدف مان پیروزی است، ارایه نمایش خوب راهی برای رسیدن به پیروزی است و معمولا خوب بازی می کنیم تا بتوانیم برنده شویم گاهی می بریم و گاهی نمی بریم تیم در مسیر درستی کار می کند.

لیگ نخبگان رقابت مهمی در سطح دنیاست

سرمربی پرسپولیس گفت: به نظرم بازیکنان من ثابت کردند بازیکنان جنگنجو و رقابتی خوبی هستند و همانطوریکه قبلا گفتم این اولین بازی ما در خانه است که بردنش برای ما خیلی مهم است چون می توانید راهی در مسیر خوبی هستید قدم اول را بردارید و این گام اول ماست ولی آسان نخواهد بود. حریف توانایی های زیادی دارد و مهم است که همیشه برای برد تلاش کنید قطعا در طول بازی به مشکل می خورید و می خواهیم برنده شویم و سه امتیاز را به دست بیاوریم چون لیگ نخبگان رقابت مهمی در سطح دنیاست. وی افزود: برای همه ما مربی ، بازیکن و باشگاه مهم است که در این رقابت ها حضور داشته باشیم و همه چیز بستگی به این دارد که قدم اول را خوب برداریم

غیبت عالیشاه و پورعلی‌گنجی

سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومان تیمش گفت: امید عالیشاه و مرتضی پورعلی گنجی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.گاریدو در مورد اینکه قبل از حضور در نشست خبری از چمن ورزشگاه شهر قدس بازدید کرد و چمن را چطور دید، گفت: کیفیت چمن خوب است.

احترام به تیم یعنی در تمرین سخت تلاش کنید

وی در مورد اینکه ژائو مهاجم جدید پرسپولیس چه کیفیتی دارد گفت: ما در لیگ قهرمانان بازی می کنیم و اسکواد (ترکیب) خیلی خوب و بزرگی در اختیار داریم. در هر پست سه بازیکن خیلی خوب داریم و بازیکنانی که دیرتر به ما اضافه شدند به روندی نیاز دارند تا مثل بازیکنانی که در پیش با ما بودند به آنها برسند. یک تیم در پیش فصل در اختیار داشتیم که یک سری بازیکنان را کامل ازشان استفاده کردیم بعد بازیکنان جدید آمدند و قطعا آنها کار می کنند تا به شرایط بقیه بازیکنان برسند. تیمی هستیم که خیلی خوب کار می کند. همه بازیکنان جدید مثل سرلک و.. به تیمی اضافه شدند که شرایط خوبی داشت و این راحت نیست بتوانید به زودی به جایگاه بازیکنان قبلی برسید و نکته مهم این است که به تیم و بازیکنان احترام بگذارید و احترام به تیم یعنی در تمرین سخت تمرین کنید و آماده باشید برای مسابقه، این برای مربی خیلی مهم است که ۳۰ بازیکن آماده داشته باشد و رقابت سختی در بین بازیکنان است، لیگ نخبگان جام بزرگ و هدف بزرگی است. همه اعضای تیم ها باید حتی یک دقیقه بازی کنند نهایت تلاشش را بکند چون در این رقابت ها یک دقیقه هم مهم است.

اینجا هستم که کار کنم تا پرسپولیس برنده شود

وی افزود: در مورد ورزشگاه باید بگویم دوست داریم در ورزشگاهی بزرگ تر بازی کنیم و از مسئولان این ورزشگاه تشکر می کنم و در حال حاضر این ورزشگاهی است که داریم قطعا با انها صحبت می کنیم تا زمین در بهترین شرایط به ما تحویل بدهند.گاریدو در مورد اینکه به هواداران قول می دهد که اولین برد آسیایی را به دست بیاورند و در مورد دیدارهای جام های بین المللی دیگر چه نظری دارید، گفت: من سعی کردم بفهمم چرا این سوال را پرسیدید من مربی پرسپولیس هستم و اینجا هستم که کار کنم تا پرسپولیس برنده شود. لیگ قهرمانان برای ما مهم است همانطور لیگ قهرمانان اروپا و آفریقا و فردا بازی مهمی داریم و هر کاری که لازم باشد می کنیم تا پیروز شویم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn