تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 23:34
45 بازدید
کد خبر : 331504

واکنش سروش رفیعی به تعریف «علی دایی» از پرسپولیسِ گاریدو

واکنش سروش رفیعی به تعریف «علی دایی» از پرسپولیسِ گاریدو

جامعه ورزشی آفتاب نو: رفیعی در واکنش به تعریف «علی دایی» از پرسپولیسِ گاریدو گفت: آقای دایی الکی تعریف نمی‌کند؛ پرسپولیس تیم خودش است. به گزارش پارسینه و به نقل از خبرآنلاین، سروش رفیعی هافبک پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، گفت: تغییرات هیمشه نیاز به

جامعه ورزشی آفتاب نو:




واکنش سروش رفیعی به تعریف «علی دایی» از پرسپولیسِ گاریدو

رفیعی در واکنش به تعریف «علی دایی» از پرسپولیسِ گاریدو گفت: آقای دایی الکی تعریف نمی‌کند؛ پرسپولیس تیم خودش است.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرآنلاین، سروش رفیعی هافبک پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، گفت: تغییرات هیمشه نیاز به زمان دارد، پرسپولیس هم در شروع لیگ با تغییرات زیادی کارش را آغاز کرد و هم با چالش‌های زیادی روبه‌رو بودیم و حواشی اطراف تیم بود. با این حال عملکرد تیم کاملا مشخص است. کادرفنی و بازیکنان جدید و قدیم به یک تیم خیلی خوبی تبدیل شدیم که درک خوبی از اندیشه‌های کادرفنی داریم. هوادارنمان هم تا اینجا از عملکرد تیم راضی بودند و معتقدم که تیم ما بهتر از این می‌تواند باشد.

رفیعی در واکنش به تعریف «علی دایی» از پرسپولیسِ گاریدو گفت: آقای دایی الکی تعریف نمی‌کند؛ پرسپولیس تیم خودش است. 

وی درباره بازی با پاختاکور تصریح کرد: بازی فردا اولین مسابقه ما در خانه در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آسیا است، خیلی دوست داشتم این بازی در آزادی برگزار می‌شد تا از حضور حداکثری هوادارانمان استفاده کنیم اما شرایط مهیا نیست. امیدوارم با تلاش مسئولان و پایان بازسازی، در آزادی بازی کنیم. در استادیوم شهر قدس هم اما می‌توانند یک انرژی مضاعف برای ما باشند.

رفیعی درباره کیفیت زمین هم یادآور شد: کیفیت چمن و توپ روی عملکرد هر بازیکنی تاثیر می‌گذارد و ربط به پست و کشور ندارد. هر وقت در خارج از کشور بازی می‌کنیم، آرزو می‌کنیم که چنین چمنی استادیوم ما هم داشت و از آن استفاده می‌کردیم. امیدوارم تصمیمی گرفته شود و کیفیت چمن همه ورزشگاه‌های کشورمان خوب باشد.

 

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn