تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 1:11
6 بازدید
کد خبر : 331583

لاپورت در تهران؛ قهرمان یورو از هفته آینده در لیگ نخبگان

لاپورت در تهران؛ قهرمان یورو از هفته آینده در لیگ نخبگان

آیمریک لاپورت پس از گذراندن دوران محرومیت خود، از هفته سوم لیگ نخبگان در دسترس پیولی خواهد بود. به گزارش «شایانیوز» به نقل از  فوتبالی، عربستانی‌ها در سه سال اخیر، بودجه بسیار زیادی را صرف فوتبال و تقویت لیگ حرفه‌ای خودشان کردند. تمام این تحولات با جذب رونالدو از سوی مدیران النصر و پیشنهاد دیوانه‌وار

آیمریک لاپورت پس از گذراندن دوران محرومیت خود، از هفته سوم لیگ نخبگان در دسترس پیولی خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از  فوتبالی، عربستانی‌ها در سه سال اخیر، بودجه بسیار زیادی را صرف فوتبال و تقویت لیگ حرفه‌ای خودشان کردند. تمام این تحولات با جذب رونالدو از سوی مدیران النصر و پیشنهاد دیوانه‌وار آن‌ها به این ابرستاره دنیای فوتبال آغاز شد.

زردپوشان عربستان در ادامه نقل‌وانتقالات پر سر و صدای خود، تابستان سال گذشته آیمریک لاپورت اسپانیایی که با منچسترسیتی قهرمان سه‌گانه اروپا شده بود را به‌خدمت گرفتند. هرچند اضافه شدن او هم نتوانست کمکی به رونالدو و یارانش برای بالا بردن جام کند و در هر دو جام معتبری که در آن حضور داشتند، حذف شده و در لیگ عربستان هم به عنوان نایب‌قهرمانی رسیدند.

لاپورت فصل گذشته و در تقابل برابر العین از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از زمین مسابقه اخراج شد و سه بازی تیمش در رقابت‌های آسیایی را از دست داد؛ بازی برگشت برابر العین، هفته اول و دوم لیگ نخبگان آسیا.

از این‌رو پیولی، سرمربی جدید النصر می‌تواند از لاپورت که تابستان از اصلی‌ترین مهره‌های اسپانیا در راه قهرمانی یورو ۲۰۲۴ بود، در هفته سوم و در مصاف استقلال استفاده کند.

با وجود اینکه تمام تمرکز آبی‌ها بر روی تقابل فردا با السد قطر است، بازگشت لاپورت به رقابت‌های آسیایی، خبر خوبی برای نکونام و تیمش نیست. البته اگر نکونام تا آن زمان هنوز سرمربی استقلال باشد که بعید به‌نظر می‌رسد!

 مهاجمین استقلال در این فصل شروع ناامید کننده‌ای داشتند و همین امر نگرانی کادرفنی را برای دیدار خانگی برابر نماینده عربستان دوچندان می‌کند. 

باید منتظر ماند و دید کادرفنی استقلال چه تدابیری را برای عبور از این مدافع چغر و سرزن می‌اندیشد. درصورت پیروزی برابر السد، آبی‌پوشان با روحیه و شرایط مساعدتری در جدول، از النصر میزبانی خواهد کرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn