تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 3:54
8 بازدید
کد خبر : 331699

ضرورت خودکفایی در حوزه فناوری اطلاعات برای مقابله با تهدیدات صهیونیستی

ضرورت خودکفایی در حوزه فناوری اطلاعات برای مقابله با تهدیدات صهیونیستی

در گفتگو با نماینده مجلس دوازدهم مطرح شد؛ توسلی بر لزوم تقویت توانمندی‌های فضایی و استفاده از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی تأکید کرد و گفت: کشور باید ظرفیت‌های خود را تجمیع کند تا بتواند در عرصه‌های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد. فتح‌اله توسلی نماینده مردم کبودرآهنگ‌در مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون اقتصادی در

در گفتگو با نماینده مجلس دوازدهم مطرح شد؛

توسلی بر لزوم تقویت توانمندی‌های فضایی و استفاده از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی تأکید کرد و گفت: کشور باید ظرفیت‌های خود را تجمیع کند تا بتواند در عرصه‌های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

فتح‌اله توسلی نماینده مردم کبودرآهنگ‌در مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرگزاری آنا، به اهمیت خودکفایی در حوزه ارتباطات، به ویژه در زمینه نظامی، اشاره کرد و گفت: عملیات اخیر صهیونیست‌ها زنگ خطری برای ما بود که نیاز به تقویت زیرساخت‌های ارتباطی را به وضوح نشان می‌دهد.

وی افزود: باید دانشگاه‌ها و مراکز علمی به همکاری با نیروهای مسلح بپردازند تا در برابر نفوذ کشورهای غربی و آسیب‌های ناشی از قطعات آلوده، توانمندی‌های خود را افزایش دهیم.

توسلی همچنین بر لزوم تقویت توانمندی‌های فضایی و استفاده از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی تأکید کرد و گفت: کشور باید ظرفیت‌های خود را تجمیع کند تا بتواند در عرصه‌های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عدم توجه به داده‌های کلان و بیگ دیتاها می‌تواند ما را از روندهای جهانی عقب نگه دارد و باید به این موضوعات به شکل جدی‌تری پرداخته شود.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn