تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 10:26
9 بازدید
کد خبر : 332014

تصمیم عجیب رقیب هندی تراکتور: به ایران نمی‌رویم!

تصمیم عجیب رقیب هندی تراکتور: به ایران نمی‌رویم!

باشگاه موهان باگان هند ادعا کرده است: در پی وضعیت ناآرام حاکم بر منطقه تمایلی به سفر به ایران و بازی با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. اعضای باشگاه موهان باگان قرار بود صبح یکشنبه از بنگلور به ایران پرواز کنند اما این اتفاق رخ نداد. قرار است دیدار این دو تیم روز چهارشنبه

باشگاه موهان باگان هند ادعا کرده است: در پی وضعیت ناآرام حاکم بر منطقه تمایلی به سفر به ایران و بازی با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. اعضای باشگاه موهان باگان قرار بود صبح یکشنبه از بنگلور به ایران پرواز کنند اما این اتفاق رخ نداد.

قرار است دیدار این دو تیم روز چهارشنبه در تبریز برگزار شود اما تیم خوزه مولینا تصمیم گرفته است به کلکته بازگردد.

گفته می‌شود که مدیریت تیم با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه داشته و از این نهاد در مورد موضوع امنیتی شفاف‌سازی خواسته است. تیم هندی مایل است بازی در یک مکان بی‌طرف برگزار شود و اسنادی برای حمایت از تصمیم‌شان برای عدم سفر به ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند.

اگرچه هیچ صحبت رسمی از سوی مدیریت تیم موهان باگان در این زمینه وجود ندارد اما یک منبع آگاه تایید کرد که این تیم در شرایط موجود در ایران بازی نخواهد کرد و منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

با انجام ندادن بازی در ایران، موهان باگان ممکن است با تحریم هایی از سوی AFC مواجه شود. البته کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز در مورد این موضوع اظهار نظری نکرده است.

موهان باگان در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان مقابل روشن تاجیکستان به تساوی رسید و تراکتور با پیروزی ۳ بر صفر مقابل الوکره قطر در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn