تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 11:57
12 بازدید
کد خبر : 332102

تذکر پزشکی به دو باشگاه پایتخت/ وقتی دستگاه شوک اکسترنال سرخابی ها باتری ندارد!

تذکر پزشکی به دو باشگاه پایتخت/ وقتی دستگاه شوک اکسترنال سرخابی ها باتری ندارد!

درگذشت هوادار ملوان انزلی روی کسوهای ورزشگاه فولادشهر باعث شده تا در خصوص تجهیزات پزشکی باشگاه ها دقت بیشتری انجام شود. به گزارش خبرگزاری آنا، حادثه تلخ درگذشت هوادار ملوان انزلی روی سکوهای فولادشهر در جریان بازی این تیم مقابل سپاهان باعث شده تا نسبت به تجهیزات پزشکی باشگاه ها که جزو واجبات است تا

تذکر پزشکی به دو باشگاه پایتخت  وقتی دستگاه شوک اکسترنال سرخابی ها باتری ندارد!

درگذشت هوادار ملوان انزلی روی کسوهای ورزشگاه فولادشهر باعث شده تا در خصوص تجهیزات پزشکی باشگاه ها دقت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری آنا، حادثه تلخ درگذشت هوادار ملوان انزلی روی سکوهای فولادشهر در جریان بازی این تیم مقابل سپاهان باعث شده تا نسبت به تجهیزات پزشکی باشگاه ها که جزو واجبات است تا در جریان مسابقات از آن بهره مند باشند دقت بیشتری انجام شود.

موضوع زمانی جدی تر شد که کمیته انضباطی در حکم خود در مورد قصور باشگاه سپاهان در ماجرای فوت هوادار ملوان به شرح زیر حکم داد:

باشگاه سپاهان اصفهان هم به پرداخت مبلغ پانزده میلیارد ریال جریمه نقدی و نیز الزام به خرید تعداد ۵ دستگاه شوک اکسترنال (AED) و تحویل آن به مرکز پزشکی ایفمارک جهت توزیع مابین پنج باشگاه ورزشی فعال در حوزه فوتبال در سطح کشور که فاقد چنین دستگاهی می‌باشند (به تشخیص مرکز ایفمارک) با رعایت ماده ۸۹ مقررات انضباطی ظرف مدت حداکثر یک هفته از تاریخ قطعیت این دادنامه محکوم می‌گردند.

این حکم نشان داد که برخی از باشگاه های لیگ برتری ما هنوز این دستگاه مهم را در اختیار ندارند و قرار شده بعد از تهیه توسط باشگاه سپاهان ایفمارک با توجه به وضعیت مالی باشگاه ها این دستگاه ها را در اختیار هیئت ها یا باشگاه ها قرار دهد که البته پیگیری خبرنگار آنا نشان می دهد هنوز باشگاه سپاهان این ۵ دستگاه را تهیه نکرده است.

در ادامه پیگیری های خبرنگار آنا مشخص شد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که صاحب این دستگاه شوک هستند با مشکل نداشتن باتری روبرو هستند که البته از سوی ایفمارک برای تهیه باتری تذکر گرفته اند.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn