تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 13:23
18 بازدید
کد خبر : 332188

مسابقات در سطح خوبی برگزار می‌شود تیم‌ها همه باکیفیت هستند

مسابقات در سطح خوبی برگزار می‌شود تیم‌ها همه باکیفیت هستند

سرمربی سپاهان: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: درست است که حنانوف در تیم استقلال تاجیکستان بازی کرده است و از آنها اطلاعات دارد اما چشمان حنانوف چشمان من نیست. به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان ظهر دوشنبه ۹ مهر در نشست خبری قبل



سرمربی سپاهان:


سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: درست است که حنانوف در تیم استقلال تاجیکستان بازی کرده است و از آنها اطلاعات دارد اما چشمان حنانوف چشمان من نیست.

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان ظهر دوشنبه ۹ مهر در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان در هتل کوثر اصفهان اظهار داشت: خوشحالم تعداد زیادی از اصحاب رسانه اینجا هستند، من را به یاد بازی الهلال و الاتحاد انداخت.

وی افزود: هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، یک بازی خانگی مقابل تماشاگران خود که انتظار ۳ امتیاز را از این بازی داریم.

مورایس تصریح کرد: مسابقات در سطح خوبی برگزار می‌شود، تیم‌ها همه باکیفیت هستند و فناوری‌های پیشرفته به کار می‌رود، تنها مشکلی که داشتیم دسترسی به ویدیو بازی‌ها و اطلاعات تیم استقلال تاجیکستان بود.

سرمربی سپاهان گفت: تیم ملی خوبی دارند، بازیکنان خوبی دارند، بازیکنان لژیونر که در تیم ما نیز حضور دارند؛ نمی‌توانم در مورد تیم حریف بگویم که چه کار خواهد کرد، این به به تمرکز تیم‌ها ربط دارد؛ فردا مشخص خواهد شد کدام تیم آماده‌تر خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی که آیا حنانوف اطلاعاتی در مورد استقلال تاجیکستان به سپاهان داده است یا خیر گفت: بله ولی چشمان حنانوف چشمان من نیست.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn