تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 14:01
46 بازدید
کد خبر : 332224

در خط حمله قدرتمند در خط دفاعی ضعیف/ نگاهی به وضعیت پاختاکور مقابل پرسپولیس

در خط حمله قدرتمند در خط دفاعی ضعیف/ نگاهی به وضعیت پاختاکور مقابل پرسپولیس

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ نخبگان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب میزبان پاختاکور ازبکستان است. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف آرایی می کنند که شرایط آن ها در جدول لیگ های داخلی کشورشان کاملا یکسان است. به گونه ای که هر دو تیم در جدول رده بندی لیگ

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ نخبگان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب میزبان پاختاکور ازبکستان است. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف آرایی می کنند که شرایط آن ها در جدول لیگ های داخلی کشورشان کاملا یکسان است. به گونه ای که هر دو تیم در جدول رده بندی لیگ های داخلی در رتبه چهارم قرار گرفته اند.

شرایط پاختاکور در لیگ ازبکستان

پرسپولیس در ۵ بازی که در لیگ برتر فوتبال ایران برگزار کرده از ۵ بازی صاحب ۱۱ امتیاز شده و در آن سوی میدان آبی و سفیدهای ازبکی از ۲۰ بازی و ۴۰ امتیاز ممکن تنها ۳۲ امتیاز کسب کرده است. این تیم باخت های زیادی را متحمل شده به گونه ای که در ۲۰ بازی که انجام داده تنها صاحب ۹ برد و ۵ تساوی شده  و ۶ بار نیز مقابل حریفانش شکست خورده است.

خط حمله قدرتمند؛ خط دفاعی شکننده

پرافتخارترین ها

فراموش نکنیم پاختاکور با ۱۵ قهرمانی در لیگ ازبکستان و ۱۲ قهرمانی در ازبک کاپ، همچون پرسپولیس پرافتخارترین باشگاه کشورش به شمار می رود. هدایت این تیم بر عهده ماکسیم شاتسکیخ قرار دارد. البته این مربی در بازی امروز با پرسپولیس روی نیمکت پاختاکور حاضر نخواهد بود. گفته می شود او در آستانه جدایی از این تیم است اما دستیار او تاکید کرده شاتسکیخ  دچار بیماری شده و در حال حاضر تحت درمان است.
 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn