تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 15:21
46 بازدید
کد خبر : 332300

بازی استقلال – النصر در تختی برگزار می‌شود؟

بازی استقلال – النصر در تختی برگزار می‌شود؟

کدخبر: ۱۲۳۴۱۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۳ ۱۴:۵۳ فوتبال مدیر ورزشگاه تختی تهران گفت: هنوز گیت‌ها به دست‌ ما نرسیده است ولی آمادگی برگزاری مسابقات فوتبال را داریم. سازمان لیگ فوتبال ایران روز گذشته از برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و چادرملو اردکان یزد از هفته هفتم لیگ برتر در روز ۱۴ مهر در ورزشگاه تختی تهران

مدیر ورزشگاه تختی تهران گفت: هنوز گیت‌ها به دست‌ ما نرسیده است ولی آمادگی برگزاری مسابقات فوتبال را داریم.

بازی استقلال - النصر در تختی برگزار می‌شود؟


سازمان لیگ فوتبال ایران روز گذشته از برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و چادرملو اردکان یزد از هفته هفتم لیگ برتر در روز ۱۴ مهر در ورزشگاه تختی تهران خبر داد.

محمدرضا مجیدی، مدیر ورزشگاه تختی درباره این موضوع گفت: قرار است همه چیز در جلسه فردا مشخص و تصمیم‌گیری شود. ما آمادگی برگزاری مسابقات فوتبال را داریم.

وی در مورد وضعیت گیت‌ها، ترمیم پیست تارتان و چمن ورزشگاه تصریح کرد: گیت‌ها را نداریم ولی شاید امروز و فردا به دست ما برسد. پیست تارتان هم نداریم ولی وضعیت چمن خوب است. پس از چند سال باید به این نتیجه برسیم که به استادیوم‌ها توجه شود. سال‌ها مسابقاتی در ورزشگاه تختی برگزار نشده اما در این مدت کارهای خوبی انجام شده است.

مدیر ورزشگاه تختی تهران در خصوص احتمال برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و النصر عربستان در تاریخ اول آبان در این ورزشگاه گفت: تصمیم‌گیری در این زمینه با فدراسیون فوتبال و باشگاه‌هاست. باید ابتدا مسابقاتی در این ورزشگاه به انجام برسد تا مواردی که مدنظر است، حل شود.

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn