تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 15:55
7 بازدید
کد خبر : 332340

مخابره ضعف دشمن را گستاخ‌تر می‌کند

مخابره ضعف دشمن را گستاخ‌تر می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی فضائلی درباره پیامد‌های مخابره پیام ضعف از سوی برخی افراد در شرایط کنونی عنوان کرد: طبیعتا مشخص است که ارسال پیام ضعف چه آثار و پیامد‌هایی دارد. در واقع پیام ضعف جز اینکه روحیه خودی‌ها را تضعیف و دشمن را گستاخ‌تر وجری‌تر می‌کند، هیچ نتیجه ندارد.   وی ادامه

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی فضائلی درباره پیامد‌های مخابره پیام ضعف از سوی برخی افراد در شرایط کنونی عنوان کرد: طبیعتا مشخص است که ارسال پیام ضعف چه آثار و پیامد‌هایی دارد. در واقع پیام ضعف جز اینکه روحیه خودی‌ها را تضعیف و دشمن را گستاخ‌تر وجری‌تر می‌کند، هیچ نتیجه ندارد.

 

وی ادامه داد: به همین دلیل به نظرم بایستی ما ظن و گمان بدی به افرادی داشته باشیم که چنین تحلیل‌ها و مسائلی را مطرح می‌کنند.

 

 این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: چنانچه به صورت واقع بینانه صحنه را ارزیابی کنیم، باید گفت اگرچه دشمن در این اواخر چنگ و دندان‌هایی نشان داده است. ولی این چنگ و دندان نشان دادن به دلیل فشار‌ها و مسیری است که تحت آن قرار گرفته است.

 

فضائلی بیان کرد: در واقع رژیم صهیونیستی اکنون مانند حیوان درنده‌ای که در بند گرفتار شده تلاش می‌کند تا بند را پاره کند. به عبارت دیگر اگر ما مخمصه‌ای را که رژیم صهیونیستی در آن گرفتار شده است، نبینیم و فقط چنگ و دندان‌هایش را ببینم نشان می‌دهد که ما صحنه را درست نمی‌بینیم واقعیت‌های صحنه را نمی‌فهمیم.

 

به گفته وی طبیعتا این چنین تحلیل کردن و نادرست و غیر واقعی دیدن صحنه خسارت بار است.

 

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: وقتی در یک دوران فتح و پیروزی هستیم، آفتی که گریبان ما را می‌گیرد، آفت غرور است. اما وقتی شرایط سخت می‌شود، آفت سوءظن و یاس گریبان یک عده را می‌گیرد.

 

فضائلی ادامه داد: همان مقداری که در هنگام فتح و پیروزی باید مراقب باشیم و خود را از غرور دور نگه داریم. در شرایطی که نبرد سخت و محدودیت و فشار‌هایی ایجاد می‌شود نیز باید مراقبت کرد تا گرفتار یاس و سوءظن نشویم.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در کنار عملیات‌های نظامی و امنیتی عملیات رسانه‌ای نیز انجام می‌دهد، تاکید کرد: خسارت بخشی از این عملیات رسانه‌ای می‌تواند از جهاتی بیش از عملیات نظامی و امنیتی باشد. به همین دلیل باید مراقب باشیم که تحت تاثیر عملیات رسانه‌ای دشمن قرار نگیریم و ذهن و فکر مردم ما توسط عملیات رسانه‌ای ترور نشود.

 

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره اینکه برخی از لزوم تجدید نظر در سیاست‌های منطقه‌ای سخن به میان می‌آورند نیز به جام جم آنلاین گفت: این‌ها حرف‌های درستی نیست، زیرا جمهوری اسلامی نشان داده است که با تدبیر و عقلانیت در تحولات منطقه نقش آفرین است و ان‌شاء‌الله با عقلانیتی که بحمدالله حاکم بوده و هست در ادامه نیز این نقش و تدابیر خود را تداوم خواهد داد.

 

فضائلی یادآور شد: آن‌ها اگر تحلیل‌های برخی صاحبنظران را بخوانند که در جبهه دشمن هستند، می‌فهمند که ماجرا چیست. برای نمونه اخیرا «دنیس‌راس» تحلیل کرده بود که رژیم صهیونیستی در زمین ایران بازی می‌کند و ایران راهبرد خودش را در مورد رژیم صهیونیستی قدم به قدم پیش می‌برد.

 

وی ادامه داد: به همین دلیل آقایانی که می‌خواهند تحلیل یا اظهار نظر کنند باید این تحلیل‌ها را نیز ببینند و بدانند که خود دشمن نیز چه می‌گوید.

 

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امروز انسان‌های ژرف اندیش وقتی صحنه را می‌بینند ولو اینکه در جبهه باطل و دشمن قرار دارند، به مشکلات و دشواری‌هایی که برایشان ایجاد شده است، اعتراف می‌کنند. این در حالی است که در این طرف متاسفانه یک عده آدم مرعوب گرفتار چنین تحلیل‌های بد بینانه‌ای می‌شوند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn