تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 18:52
14 بازدید
کد خبر : 332492

مردم ایران باید بداند که اسرائیل در کنار شماست!

مردم ایران باید بداند که اسرائیل در کنار شماست!

به گزارش آفتاب نو، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی ویدیویی با خطاب قرار دادن مردم ایران مدعی شد: شما هر روز شاهد رژیمی هستید که با سخنرانی‌های پرشوری درباره دفاع از لبنان و غزه شما را تحت سلطه خود درآورده است. نتانیاهو که در حال نسل‌کشی در غزه و در حال پیش بردن

به گزارش آفتاب نو، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی ویدیویی با خطاب قرار دادن مردم ایران مدعی شد: شما هر روز شاهد رژیمی هستید که با سخنرانی‌های پرشوری درباره دفاع از لبنان و غزه شما را تحت سلطه خود درآورده است.

نتانیاهو که در حال نسل‌کشی در غزه و در حال پیش بردن برنامه‌های خود برای ترور مقامات و فرماندهان محور مقاومت است و منطقه را در آستانه جنگی تمام‌عیار قرار داده، همچنین مدعی شد: اما این رژیم، منطقه ما را عمیقتر در سیاهی و جنگ فرو می‌برد.

او با دفاع از اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: هیچ جایی در منطقه نیست که اسرائیل نتواند به آن دست پیدا کند. جایی نیست که نتوانیم برای حفاظت از مردممان و حفاظت از کشورمان سراغ آن برویم.

نتانیاهو با اظهاراتی مداخله‌جویانه خطاب به مردم ایران گفت: مردم ایران باید بداند که اسرائیل در کنار شماست.

اظهارات نتانیاهو در پی این مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند رژیم صهیونیستی پاسخ اقدامات تروریستی خود از جمله ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی حماس در تهران و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در بیروت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn