تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 19:09
11 بازدید
کد خبر : 332507

رئیس فدراسیونی که در چارچوب نظام نباشد را نمی‌خواهیم

رئیس فدراسیونی که در چارچوب نظام نباشد را نمی‌خواهیم

وزیر ورزش و جوانان: وزیر ورزش و جوانان درباره ریاست فدراسیون‌های ورزشی گفت: رئیس فدراسیونی که در چارچوب نظام نباشد را نمی‌خواهیم و می‌دانم چطور IOC را هم قانع کنم. به گزارش سایت خبری پرسون، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان امروز دوشنبه در مراسم ستاد ملی ورزش و تربیت‌بدنی کشور



وزیر ورزش و جوانان:

وزیر ورزش و جوانان درباره ریاست فدراسیون‌های ورزشی گفت: رئیس فدراسیونی که در چارچوب نظام نباشد را نمی‌خواهیم و می‌دانم چطور IOC را هم قانع کنم.

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان امروز دوشنبه در مراسم ستاد ملی ورزش و تربیت‌بدنی کشور در خصوص افتتاح پروژه‌های عمرانی این وزارتخانه در کشور اظهار داشت: قطعا در استان‌ها دوست دارند پروژه‌های عمرانی را زودتر افتتاح کنند ولی اینکه هیچ افتتاحی در کار نباشد خیلی بهتر از آن است که پروژه‌ها پس از افتتاح ناقص بمانند. اگر پروژه‌ افتتاح شده را پس از مدتی رفع نواقص کردیم، دیگر نباید اسم آن افتتاح را روی آن بگذاریم؛ آیین بهره‌برداری اسم درست آن است و باید مستندات درست باشد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: برای مثال زمانی که پروژه تکمیل نیست نباید افتتاح شود که پس از مدتی بخواهند سیستم‌های سرمایش و گرمایش آن را درست کنند. برخی‌ از مردم بعد استفاده از اماکن ورزشی اعتراض می‌کنند که به خاطر ناقص بودن پروژه، به مشکل خوردند و حق هم دارند. به خاطر درست نبودن یا کامل نبودن پروژه، دستگاه‌های بازرسی ایراد می‌گیرند و در آینده شرکت توسعه و معاونین ما باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: یک شب برای بازدید به استادیوم آزادی رفتم و کلا ۲۰ نفر درحال کار کردن بودند. حین بازدید برخی‌ها را از خوابگاه آوردند که بگویند درگیر کار هستند؛ با اینکه متوجه این حرکت شدم، به خاطر تلاش‌هایی که دیدم چیزی نگفتم. اگر می‌گوییم که باید سه شیفت برای بازسازی کار کنند، درست نیست که اطاعت نشود یا اگر در توانشان نیست، باید به من اعلام شود که صادقانه مشکلات را به مردم بگوییم و فکری برای آن انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی صحبت‌های منفی در مورد مدیریت‌های گذشته عنوان کرد: کاری به سیستم گذشته ندارم؛ اگر کسی در مورد خوبی‌های گذشتگان می‌خواهد صحبت کند و از ما هم ادامه این روند خوب را می‌خواهد، مشکلی نیست ولی اینکه از مشکلات و کم‌کاری‌های آن‌ها بگویند را اجازه نمی‌دهم. مردم انتظار دارند که ببینند من به عنوان وزیر ورزش چه کاری می‌کنم نه آنکه در گذشته چه اتفاقی افتاده است.

وی افزود: رئیس فدراسیونی که در چارچوب نظام نباشد را نمی‌خواهیم و می‌دانم چطور IOC را هم قانع کنم که ادامه روند او متوقف شود. به من گزارش دادند که ۸ فدراسیون ایران از فدراسیون جهانی خودشان تاییدیه اساسنامه گرفتند ولی من به سادگی زیر بار نخواهم رفت و اولین چیزی که خواهم خواست، متن قانون فدراسیون جهانی مبنی بر لزوم تطابق اساسنامه ملی با اساسنامه جهانی خواهد بود. البته دیکتاتوری در کار نیست و می‌خواهیم طبق توصیه شرع مقدس، کار شورایی انجام دهیم. با این حال دنبال وقت تلف کردن نیستیم و باید مسیر درست را جلو ببریم.

دنیامالی درمورد کادرسازی در ورزش عنوان کرد: با برای رسیدن به تحولات مثبت در ورزش کشور نیاز به کادرسازی و تغییر نسل داریم. امثال من و سنین بالا باید مشاوره دهند نه آنکه پدرخوانده باشیم. عده‌ای می‌گویند که می‌خواهیم جوانگرایی کنیم ولی افراد پیر را به خدمت می‌گیرند. باید شرایط ورزش کردن برای آحاد مردم فراهم شود و تلاش کنیم تا جایی که امکان دارد مردم به صورت رایگان از امکانات استفاده کنند. ما در حال گران کردن ورزش هستیم که باید جلوی آن گرفته شود.


منبع: ایرنا

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn