تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 23:00
17 بازدید
کد خبر : 332729

شرایط زمین برای این بازی خوب نبود

شرایط زمین برای این بازی خوب نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما شرایط زمین برای این بازی خوب نبود. کیهان ورزشی- خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل پاختاکور در هفته دوم لیگ نخبگان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در فوتبال حرفه‌ای این نتیجه است که اهمیت دارد و ما

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما شرایط زمین برای این بازی خوب نبود.

کیهان ورزشی-

خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل پاختاکور در هفته دوم لیگ نخبگان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در فوتبال حرفه‌ای این نتیجه است که اهمیت دارد و ما در حال حاضر خوشحال نیستیم، چون نتوانستیم برنده شویم. مساوی برای پرسپولیس نتیجه خوبی نیست و ما راضی نیستیم. با این حال بازیکنان ما سعی خود را کردند.

وی ادامه داد: بعضی وقت‌ها در فوتبال نتیجه آن چیزی که می‌خواهید نمی‌شود، اما وقتی بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند فقط باید از آنها حمایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌دانستیم که مهم است زود گل به ثمر برسیم. ما درباره کیفیت و نقطه قوت خودمان آگاهی داشتیم و سریع به گل رسیدیم.

گاریدو افزود: معمولاً وقتی در دقایق اول گلی می‌زنید، مسابقه ادامه پیدا می‌کند، مسابقه هم می‌تواند تغییر کند، چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی ادامه داد: در نیمه اول باید گل دوم را به ثمر می‌رساندیم تا استرس به تیم وارد نشود. ما شانس داشتیم که باز هم گل بزنیم ولی نتوانستیم. در نیمه دوم حریف ما چیزی برای از دست دادن نداشت و گل مساوی را خوردیم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn