تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 7:15
16 بازدید
کد خبر : 333139

آن‌ها که افتخارشان داوری فوتبال زنان بوده به من می‌گفتند غیرارزشی/ تلویزیون حق پخش ندهد نمی‌گذارم وارد زمین شوند!

آن‌ها که افتخارشان داوری فوتبال زنان بوده به من می‌گفتند غیرارزشی/ تلویزیون حق پخش ندهد نمی‌گذارم وارد زمین شوند!

ناصر حجازی یک چهره فراموش‌نشدنی در استقلال و فوتبال ایران است. ناصرخان دهم مهر سال ۸۹ مصاحبه جذابی با آفتاب نو پیرامون شرایط خود در استقلال انجام داد که بد نیست خلاصه حرف‌هایش را دوباره با هم مرور کنیم: با آقای سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی صحبت کردم و گفتم استقلال را به من بدهید،

ناصر حجازی یک چهره فراموش‌نشدنی در استقلال و فوتبال ایران است. ناصرخان دهم مهر سال ۸۹ مصاحبه جذابی با آفتاب نو پیرامون شرایط خود در استقلال انجام داد که بد نیست خلاصه حرف‌هایش را دوباره با هم مرور کنیم:

  • با آقای سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی صحبت کردم و گفتم استقلال را به من بدهید، هیچ کمکی هم از شما نمی‌خواهم چون راه اداره آن را بلد هستم. وقتی می‌گویم پولی از شما نمی‌خواهم یعنی این‌که می‌توانم کار را بچرخانم. چرخاندن استقلال کاری ندارد.
  • اگر من همه‌کاره استقلال بشوم اجازه سوءاستفاده از نام این باشگاه را نمی‌دهم. اجازه نمی‌دهم دوربین‌های تلویزیونی بدون این‌که پولی به باشگاه بدهند تصویر پخش کنند چون این حق قانونی استقلال است تا از پخش تلویزیونی پول دربیاورد.
  • هیئت مدیره باید بتواند برای استقلال پول بیاورد ولی متاسفانه یک عده می‌آیند که بلد نیستند پول بیاورند و علاوه بر آن، جلسه می‌گذارند تا مدیرعامل را برکنار کنند.
  • بعضی از اعضای هیئت مدیره استقلال دنبال این هستند تا سرمربی دلخواه خود را بیاورد. یادم می‌آید یک بچه در هیئت مدیره استقلال بود که به توپ می‌گفت هندوانه ولی همین بچه می‌خواست ترکیب استقلال را تعیین کند! او به من می‌گفت چرا گلر سانتر روی دروازه را این‌طوری گرفت و… بهش گفتم بچه‌جان تو از پسر من هم کوچک‌تری. جمع کن این بساط را!
  • حق من بود که تا ۴۰ سالگی دروازه‌بان تیم ملی ایران باشم اما کنارم گذاشتند چون اهل باج دادن نبودم! جالب اینجاست که بعد از انقلاب کسانی مدعی ارزش‌ها شدند که خودشان قبلا سابقه داوری فوتبال بانوان را داشتند ولی همان‌ها به من می‌گفتند غیرارزشی.

آفتاب نو‌گردی| ناصر حجازی: آن‌ها که افتخارشان داوری فوتبال زنان بوده به من می‌گفتند غیرارزشی/ تلویزیون حق پخش ندهد نمی‌گذارم وارد زمین شوند!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn