تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 7:56
19 بازدید
کد خبر : 333176

جواد نکونام تا ابد این مهاجم را فراموش نمی‌کند!

جواد نکونام تا ابد این مهاجم را فراموش نمی‌کند!

به گزارش آفتاب نو، وقتی فوتبالی‌ها می‌گویند ارزش یک مسابقه به اندازه ۱۰۰ جلسه تمرین است، دقیقاً از شرایطی حرف می‌زنند که باید بازی کرده باشید تا آن را درک کنید. یک فوتبالیست هر روز تمرین می‌کند تا آمادگی جسمی و تاکتیکی برای مسابقه داشته باشد اما تیم‌ها نیاز دارند که در فواصل معین بازی

به گزارش آفتاب نو، وقتی فوتبالی‌ها می‌گویند ارزش یک مسابقه به اندازه ۱۰۰ جلسه تمرین است، دقیقاً از شرایطی حرف می‌زنند که باید بازی کرده باشید تا آن را درک کنید.

یک فوتبالیست هر روز تمرین می‌کند تا آمادگی جسمی و تاکتیکی برای مسابقه داشته باشد اما تیم‌ها نیاز دارند که در فواصل معین بازی رسمی برگزار کنند. چون قرار گرفتن در شرایط مسابقه اهمیتی به مراتب فراتر از تمرین مداوم دارد.

اگر مهرداد در کوران مسابقات بود، محال بود این فرصت را از دست بدهد. این توپ خراب شد و استقلال هم بازی را باخت. خود مهرداد هم بین دو نیمه تعویض شد و حالا شاید دیگر خبری از نکونام در استقلال نباشد.

این یعنی بزرگترین حسرت نکونام تا همیشه توپی است که مهرداد محمدی از دست داد. گلی که اگر به ثمر می‌رسید، نتیجه بازی تغییر می‌کرد. این السد که ما دیدیم، زور گل زدن به استقلال را نداشت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn