تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 12:05
184 بازدید
کد خبر : 333407

بیرانوند بابت ۲ فصل از پرسپولیس مطالبه دارد

بیرانوند بابت ۲ فصل از پرسپولیس مطالبه دارد

بیرانوند سال‌ها در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و هواداران نیز از رفتن او ناراحت شدند. به گزارش سایت خبری پرسون، مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: بیرانوند سال‌ها در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و هواداران نیز از رفتن او ناراحت شدند. به نظرم هواداران نیز باید به طور حرفه‌ای این


بیرانوند سال‌ها در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و هواداران نیز از رفتن او ناراحت شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون، مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: بیرانوند سال‌ها در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و هواداران نیز از رفتن او ناراحت شدند. به نظرم هواداران نیز باید به طور حرفه‌ای این موضوع را نگاه کنند که اجازه این انتقال را بدهند. بیرانوند بابت ۲ فصل مطالبه دارد و می‌توانست قراردادش را فسخ کند.

وی ادامه داد: ما برای جعل برخی اسناد توسط باشگاه، شکایت کردیم؛ تعدادی اسناد مالی وجود دارد که باشگاه در آن‌ها دست برده و عناوین را تغییر داده است که روی این موضوع شکایت کردیم. درخواست کارشناس نرم افزار دادیم که موضوع را پیگیری کنیم. دغدغه ما از مدیران پرسپولیس بیشتر است، زیرا روی عملکرد علیرضا نیز تاثیر منفی مستقیم گذاشته است.

وکیل دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با اشاره به عدم صدور حکم عنوان کرد: متاسفانه برخی فضاسازی‌ها و نظردهی‌ها انجام می‌شود با اینکه هیچ حکمی صادر نشده است. برخی در این مدت حتی گفتند که رای صادر شده و به زودی ابلاغ می‌شود. پرونده در کمیته وضعیت باید به طور کامل بررسی شود تا نتیجه آن مشخص شود که زمان‌بر هم است.

وی افزود: در یکی از بند‌های قرارداد اجازه داده شده در صورت وجود مطالبات، بعد از ۱۵ روز از آخرین بازی باشگاه در سال ۱۴۰۳، ورزشکار می‌تواند فسخ کند و هیچ تعجیلی در کار نیست.


منبع: خبرورزشی

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn