تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 15:06
19 بازدید
کد خبر : 333588

طغیان هواداران آبی در فضای مجازی؛ استقلال بدون سرمربی هم به پرسپولیس نمی‌باخت!

طغیان هواداران آبی در فضای مجازی؛ استقلال بدون سرمربی هم به پرسپولیس نمی‌باخت!

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس که در دربی از استقلال سرتر بود و مزد این برتری را با گل دقایق پایانی حسین کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی گرفت، مقابل پاختاکور حتی سایه‌ای از آن تیم قدرتمند در دربی نبود تا با یک تساوی خانگی هفته دوم لیگ نخبگان را به پایان برساند. این نتیجه

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس که در دربی از استقلال سرتر بود و مزد این برتری را با گل دقایق پایانی حسین کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی گرفت، مقابل پاختاکور حتی سایه‌ای از آن تیم قدرتمند در دربی نبود تا با یک تساوی خانگی هفته دوم لیگ نخبگان را به پایان برساند. این نتیجه در کنار شکست استقلال برابر السد، یک بار دیگر برای هواداران آبی این سوال را به وجود آورد که چرا آنها تا این اندازه در دربی منفعلانه عمل کردند.

پرسپولیس در حالی برابر پاختاکور به تساوی رسید که تیم ازبکستانی حتی سرمربی‌اش را هم در اختیار نداشت و شاتسکیخ به بهانه بیماری از سفر به تهران بازماند. در این شرایط هم با وجود دریافت گل زودهنگام در خانه حریف، آنها پا پس نکشیدند و بازی‌شان را به پرسپولیس دیکته کردند.

اکنون سوال هواداران استقلال این است که آنها حتی از پاختاکور بدون مربی هم ضعیف‌تر بودند که در دربی یک نمایش بی رمق را ارائه دادند؟ اگر سری به فضای مجازی بزنید، متوجه می‌شوید آبی‌ها می‌گویند ای کاش ما هم مثل پاختاکور مقابل پرسپولیس سرمربی نداشتیم بلکه شاید بازی بهتری ارائه می‌دادیم!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn