تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 15:23
13 بازدید
کد خبر : 333606

اهدای زیورآلات توسط بانوان ایران برای جنگ با اسرائیل – آفتاب نو | اخبار ورزشی

اهدای زیورآلات توسط بانوان ایران برای جنگ با اسرائیل – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

آفتاب نو: حملات رژیم اشغالگر اسرائیل به لبنان جرقه‌ای شد تا از کوچک و بزرگ، زن و مرد همه و همه متوجه اهمیت مقاومت در برابر این رژیم را در پوست و گوشت خود حس کنند. مردان مسلمان همواره رشادت‌های خود را در صحنه‌های تاریخ بر جای گذاشتند اما امروز زنان در جایی ایستاده‌اند که

آفتاب نو: حملات رژیم اشغالگر اسرائیل به لبنان جرقه‌ای شد تا از کوچک و بزرگ، زن و مرد همه و همه متوجه اهمیت مقاومت در برابر این رژیم را در پوست و گوشت خود حس کنند. مردان مسلمان همواره رشادت‌های خود را در صحنه‌های تاریخ بر جای گذاشتند اما امروز زنان در جایی ایستاده‌اند که شاید کمتر کسی آن را دیده باشد، زنان مسلمان جهادی را شروع کرده‌اند که به آن ایمان دارند. آن‌ها شانه به شانه مردان با فروش زیورآلات گران قیمت خودشان، برای مردم مظلوم غزه و لبنان کمک‌های انسان‌دوستانه می‌فرستند.

درست مانند هشت سال دفاع مقدسی که مادران النگوهای‌شان را می‌فروختند تا به جبهه‌های جنگ کمک کنند و بار دیگر همراه با تاریخ این صحنه‌های ماندگار هم تکرار می‌شود. هرکسی در حد توانش پیام رهبر انقلاب را که فرمودند بر همه مسلمانان فرض است، در کنار مردم لبنان و حزب الله بایستند، را لبیک گفته‌اند تا نابودی این سگ هار را دست به دست هم رقم بزنند.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn