تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 15:50
16 بازدید
کد خبر : 333636

امضای قرارداد کریم باقری با باشگاه پرسپولیس کذب است

امضای قرارداد کریم باقری با باشگاه پرسپولیس کذب است

به گزارش آفتاب نو، دقایقی قبل یکی از رسانه ها در خبری عجیب مدعی شد  کریم باقری قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کرده و در دیدار روز شنبه قرمزها مقابل چادرملو اردکان کنار شاگردان خوان کارلوس گاریدو خواهد بود. این خبر باعث شد تا موج جدیدی در فضای مجازی در مورد بازگشت کریم باقری به پرسپولیس

به گزارش آفتاب نو، دقایقی قبل یکی از رسانه ها در خبری عجیب مدعی شد  کریم باقری قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کرده و در دیدار روز شنبه قرمزها مقابل چادرملو اردکان کنار شاگردان خوان کارلوس گاریدو خواهد بود. این خبر باعث شد تا موج جدیدی در فضای مجازی در مورد بازگشت کریم باقری به پرسپولیس طی روزهای آینده ایجاد شده و هوادارن پرسپولیس چشم انتظار بازگشت این چهره دوست داشتنی برای بازی با چادرملو باشند. این ادعا در ضرایطی انجام شده که هیچ خبر تازه ای در مورد بازگشت کریم باقری رخ نداده و هیچ قراردادی نیز بین باشگاه پرسپولیس و باقری امضا نشده است.

اگرچه رضا درویش همان طور که پیش تر در آفتاب نو نوشتیم از ۲ ماه قبل به دنبال بازگرداندن باقریبه پرسپولیس و حل موانع موجود برای بازگشت آقا کریم است اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده و نباید این خبر را جدی گرفت.

برهمین اساس با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم که او نیز این خبر را تکذیب کرده و تاکید داشت تلاش ها برای مرتفع کردن موانع بازگشت باقری همچنان ادامه دارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn