تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 17:35
22 بازدید
کد خبر : 333749

بازدید مدیران سازمان برنامه و بودجه از ورزشگاه آزادی

بازدید مدیران سازمان برنامه و بودجه از ورزشگاه آزادی

مدیران سازمان برنامه و بودجه از روند مقاوم‌سازی، بهسازی و استانداردسازی ورزشگاه آزادی بازدید به عمل آوردند. به گزارش خبرگزاری آنا، عبدالرحیم سعیدی‌راد سرپرست امور فرهنگ، ورزش و گردشگری سازمان برنامه و بودجه، سعید وکیلی سرپرست امور نظام فنی و اجرایی کشور و تعدادی از مدیران سازمان برنامه و بودجه؛ امروز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه با حضور

مدیران سازمان برنامه و بودجه از روند مقاوم‌سازی، بهسازی و استانداردسازی ورزشگاه آزادی بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری آنا، عبدالرحیم سعیدی‌راد سرپرست امور فرهنگ، ورزش و گردشگری سازمان برنامه و بودجه، سعید وکیلی سرپرست امور نظام فنی و اجرایی کشور و تعدادی از مدیران سازمان برنامه و بودجه؛ امروز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از آخرین وضعیت استادیوم یکصد هزار نفری بازدید به عمل آوردند. 

در این بازدید، حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای مقاوم‌سازی، بهسازی و استاندارسازی استادیوم آزادی را ارائه کرد. مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این جلسه عنوان داشت که عملیات مقاوم‌سازی ضلع غربی استادیوم فوتبال به پایان رسیده اما عملیات بهسازی و استانداردسازی همچنان ادامه دارد. 

کل مبلغ قرارداد مقاوم‌سازی، بهسازی و استانداردسازی ورزشگاه آزادی ۱۹۰۰ میلیارد تومان است. اعتبار در نظر گرفته شده برای امسال ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده که تا به امروز ۶۰۰ میلیارد آن تخصیص یافته است.  

در مرحله نخست عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی که شامل ضلع غربی است، ۲۲ زون مقاوم سازی، بازسازی و استانداردسازی خواهد شد. علاوه بر سکوهای تماشاگران، بازسازی کامل جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران، جایگاه‌ vipها و cipها، ایجاد فضای مدیاسنتر خبرنگاران و تونل ورودی و خروجی مجزای خبرنگاران نیز در دستور کار است. مطابق اعلام قبلی این مرحله از عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی تا آخر پاییز به پایان می‌رسد.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn