تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 18:49
12 بازدید
کد خبر : 336181

توسعه خدمات به سالمندان مستلزم همکاری کارگروه شورای سالمندی است

توسعه خدمات به سالمندان مستلزم همکاری کارگروه شورای سالمندی است

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان این مطلب، گفت: مطابق مصوبه سال گذشته شورای ساماندهی سالمندان استان اردبیل، مقرر شد برخی سالمندان در دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری مسایل و مباحث جامعه هدف، به عنوان مشاور سالمند انجام وظیفه کنند و در صورت تحقق کامل این امر، مسائل سالمندی بصورت جامع و

توسعه خدمات به سالمندان مستلزم همکاری کارگروه شورای سالمندی است

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان این مطلب، گفت: مطابق مصوبه سال گذشته شورای ساماندهی سالمندان استان اردبیل، مقرر شد برخی سالمندان در دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری مسایل و مباحث جامعه هدف، به عنوان مشاور سالمند انجام وظیفه کنند و در صورت تحقق کامل این امر، مسائل سالمندی بصورت جامع و هدفدار مدیریت خواهد شد.
حامد رضایی افزود: شرایط امروز و کاهش زاد و ولد، جامعه را به مرز‌های سالمندی نزدیک کرده است و باید برنامه ریزی‌های دقیق و جدی برای رفع این مشکل و جوان سازی جمعیت در دستور کار متولیان امر باشد.
وی ادامه داد: تکریم سالمندان ضرورت دارد و نیازمند همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و شرکای اجتماعی و بخصوص اعضای کارگروه شورای ساماندهی سالمندی است تا خدمات با سطح کیفی بالاتری به جامعه هدف ارائه شود.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در استان اردبیل نزدیک به ۱۲ هزار و ۶۰۰ سالمند تحت پوشش بهزیستی هستند و از خدمات مستمر و غیرمستمر این سازمان برخودار می‌شوند و ۱۳ مرکز در حال ارائه خدمات به سالمندان است که سه مرکز بصورت روزانه، یک مورد بصورت ویزیت در منزل و ۹ مرکز بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.
رضایی اضافه کرد: در این استان ۵۰۰ نفر از سالمندان از خدمات گفتار درمانی، کار درمانی، فیزیوتراپی، روانشناسی و مددکاری مراکز یاد شده استفاده می‌کنند.
وی تعداد پرونده‌های افراد یا خانوار‌های زیرپوشش در این استان را ۴۰ هزار و ۱۵۸ فقره اعلام کرد و افزود: ۲۶ هزار و ۱۹۰ نفر از این تعداد، مستمری‌بگیر بوده و بقیه نیز خدمات غیرمستمری دریافت می‌کنند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn