تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 18:55
16 بازدید
کد خبر : 336185

چشم دوختن مجامع سهام عدالت به تصمیم شورای عالی بورس

چشم دوختن مجامع سهام عدالت به تصمیم شورای عالی بورس

جامعه ورزشی آفتاب نو: مجامعی که ولی‌الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جزئیات آن اظهار کرد: تاکنون ۷ شرکت سرمایه‌گذاری استانی مجامع خود را برگزار کردند و مجمع ۵ استان لغو شده است. این مقام مسئول پیش با اشاره به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مجامعی که ولی‌الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جزئیات آن اظهار کرد: تاکنون ۷ شرکت سرمایه‌گذاری استانی مجامع خود را برگزار کردند و مجمع ۵ استان لغو شده است.

این مقام مسئول پیش با اشاره به دلایل برگزار نشدن ۵ مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت که مقرر بود از ۱۵ تا ۳۱ شهریور برگزار شوند، اعلام کرد: دلیل برگزار نشدن مجامع عمومی شرکت‌ها آماده نبودن صورت‌های مالی آنها بوده است.

جعفری تاکید کرد: مجامع برخی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت از جمله استان‌های سیستان وبلوچستان که قرار بود نیمه دوم شهریور ماه امسال برگزار شود، به دلیل آماده نشدن صورت‌های مالی برگزار نشد.

زمان برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت که حالا به گفته مسئولان نیازمند تمدید مهلت از سمت شورای عالی بورس است و در همین رابطه هم ولی‌الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفته بود: در صورتی که شورای عالی بورس، زمان برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را برای بروز کردن صورت‌های مالی تمدید کند، سازمان بورس پیگیر برگزاری دوباره مجامع در موعد مقرر خواهد بود، در غیر این صورت مطابق دستورالعمل انضباطی، با شرکت‌ها برخورد می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn