تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 16:00
13 بازدید
کد خبر : 337074

برد پرگل سایپا و تساوی در دربی خوزستان | افرا ورزش

برد پرگل سایپا و تساوی در دربی خوزستان | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور امروز جمعه ۱۳ مهر با برگزاری ۴ مسابقه و پیروزی تیم‌های سایپا، نفت امیدیه و فولاد هرمزگان به انجام رسید. در تهران، سایپا برابر مهر عظام دیگر تیم تهرانی ۵ بر یک برنده شد. نیلوفر عظیمی ابتدا مهر عظام را پیش انداخت اما سایپا در

به گزارش افرا ورزش، لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور امروز جمعه ۱۳ مهر با برگزاری ۴ مسابقه و پیروزی تیم‌های سایپا، نفت امیدیه و فولاد هرمزگان به انجام رسید.

در تهران، سایپا برابر مهر عظام دیگر تیم تهرانی ۵ بر یک برنده شد. نیلوفر عظیمی ابتدا مهر عظام را پیش انداخت اما سایپا در ادامه ۵ بار دروازه حریف را فرو ریخت و به دومین پیروزی فصل دست یافت.

در اهواز، دربی خوزستان بین حفاری اهواز و پالایش نفت آبادان به تساوی یک بر یک انجامید. گل مهسا ایرانمنش توسط مریم نوری پاسخ داده شد تا مدافع عنوان قهرمانی از ثبت اولین شکست در کارنامه خود مصون بماند.

در رفسنجان، مس پس از پیروزی مهم هفته گذشته در تهران برابر مهر عظام، نتوانست کامیابی خود را تکرار کند و گل راضیه پرسه برای فولاد هرمزگان سه امتیاز را به حساب فولاد هرمزگان واریز کرد.

در امیدیه، سپاهان پس از استراحت در هفته نخست، اولین دیدار این فصل خود را برگزار می‌کرد اما برابر نفت امیدیه ناامیدکننده ظاهر شد و ۵ بر صفر شکست خورد.

تیم رایزکو صفادشت در این هفته با قرعه استراحت مواجه بود.

در جدول رده‌بندی لیگ فوتسال زنان، سایپا با ۶ امتیاز در صدر است و پالایش نفت آبادان و فولاد هرمزگان با ۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98612

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn