تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 12:22
10 بازدید
کد خبر : 338075

ایده های طراحی هدیه باکس گل رز قرمز / بده به اون دوستت که تو کارش موفق شده یا عشقت

ایده های طراحی هدیه باکس گل رز قرمز / بده به اون دوستت که تو کارش موفق شده یا عشقت

شایانیوز- بی شک گل رز اونهم به رنگ قرمزش همیشه و همیشه ترند و جذاب و پرطرفداره. قرمز رنگیه که تو هر چیز قشنگی بیاد، هزار برابر قشنگترش میکنه و چشم افراد رو حسابی به سمت خودش میکشونه. رز قرمز همیشه نمادی عاشقانه میون زوجین و یا افرادی که با هم ارتباط عاطفی دارند بوده

شایانیوز- بی شک گل رز اونهم به رنگ قرمزش همیشه و همیشه ترند و جذاب و پرطرفداره. قرمز رنگیه که تو هر چیز قشنگی بیاد، هزار برابر قشنگترش میکنه و چشم افراد رو حسابی به سمت خودش میکشونه. رز قرمز همیشه نمادی عاشقانه میون زوجین و یا افرادی که با هم ارتباط عاطفی دارند بوده و هست. اما خب یه چیزی که در غالب ترند تغییر کرده اینه که دیگه هدیه دادن مثل قدیم ندیما نیست که آقا با یه دسته گل بره سراغ خانوم و بخواد بهش ابراز احساسات کنه و یا مناسبتی اون رو هدیه بده. بلکه کادو دادن هم مدرن شده و حالا باکس هدیه با رز قرمز محبوب ترین انتخابه. بله اینکه باکس بسازید میتونه یه نماد بسیار زیبا و عاشقانه از سمت شما برای همسرتون باشه. باکس هدیه با رز قرمز همیشه عالی و پر معناست و شما میتونید اون رو برای سالگرد ازدواج و یا تولد و ولنتاین و حتی بی مناسبت هدیه بدید. اما شاید بپرسید چطور میتونیم گل های رز قرمز رو داخل باکس بچینم که خوشگل بشه؟ که خب باید بگین نگران نباشید چرا که در ادامه قراره کلی نمونه در این راستا ببینیم. پس با ما همراه باشید.

8673486

اینجوری معشوقت رو تحت تاثیر قرار بده

یکی از خوبی های که باکس هدیه با رز قرمز داره اینه که میتونید اون رو خیلی راحت برای هر مناسبتی که دلتون میخواد هدیه اش بدید و کلی حس خوب القا کنید. اصلا فرقی نداره که مناسبت خاصی باشه یا یک روز عادی، در هر حالت این باکس به فرد نشون میده که چقدر برای شما ارزشمنده. این سبک باکس به دلیل طراحی های خاصی که دارند تونستن تبدیل به یکی از انتخاب های اصلی عاشقانه شوند. از طرفی هم میتونید خیلی راحت با کمی خلاقیت به سلیقه خودتون داخل باکس رو تغییر بدید و مثلا به جز یه عالمه رز، از شکلات و یا عطر مورد علاقه و حتی میشه یک یادداشت هم استفاده کرد و جذابیت بیشتری به باکس بخشید. چیزی که مورد پسند فرد مورد نظرتون باشه و تحت تاثیرش قرار بده.

6874865

3241321

وقتی خانومای ایرانی باکس رز قرمز میگیرن

جالبه که بدونی تو تو فرهنگ ما ایرانی ها گل به ویژه گل رز سرخ دادن کلی جایگاه به خصوصی داره و به معنای تمام حس های خوب هستش. از خیلی قدیما خانومیا ایرانی از گل به عنوان نماید از عشق و زیبایی بهره میبردند. از طرفی هم باکس گل نه تنها خیلی خوشگله، بلکه تاریخ و فرهنگ غنی رو هم به همراه خودش داره. در واقع این هدیه روایتگر داستانی هستش که از نسل های خیلی قبل به ما رسیده و هربار که یه زن ایرانی باکس رز قرمز هدیه میگیره، نه فقط یه هدیه جذاب گرفته، بلکه یه میراث فرهنگی رو هم دریافت نموده.

638746

85748

اینجوری از باکس گل به عنوان دکور استفاده کن

اگر هم به دنبال یک ایده خلاق و یونیک با استفاده از باکس رز قرمز هستید، میتونید از اون به عنوان یک جزء دکوراتیو در دیزاین فضا استفاده داشته باشید. مثلا تصور کنید یک باکس از رز های قرمز بر روی میزتون و یا کنار تختتون قرار داره، این نمای نه تنها میتونه خیلی خوشگل باشه، بلکه با هر بار نگاه بهش یاد خاطرات شیرینی هم خواهید افتاد. از این سبک رز آرایی برای مراسمات خاص مثل تولد و یا جشن های خانوادگی هم استفاد میشه.

82575

به دوستت به خاطر موفقیت باکس رز بده

از طرفی هم باکس هدیه به چیدمان رز های قرمز میتونه یک هدیه متفکرانه برای خانواده و یا دوستاتون باشه که حسابی خوشحال کنندست. مثلا اگر یکی از دوستان شما به تازگی یک موفقیت جذاب رو بدست آورده، میتونید با دادن یک باکس از گل رز قرمز، و یک پیام تبریک، به او یادگاری ای فراموش نشدنی بدید. این هدیه واقعا میتونه میزان اهمیت شما نسبت به فرد رو به نشون بده.

25452

24586

اینجوری لحظه های نابی براش میسازی

در نهایت هم باید بگیم که دادن یک باکس گل از رز های قرمز نه تنها میتونه هدیه زیبا و خوشرنگ باشه، بلکه با تمام قوا راهی عالیست جهت ابراز احساسات و محبت افراد به هم. این باکس از کوچیکترین تا بزرگنرین میتونه برای هر مناسبتی بهترین باشه و لحظات خوبی رو برای عزیزانتون به یادگار بگذاره. با این هدیه شما عشق و توجه رو به فرد نشون داده و ناب تری حسارو براش تداعی کرده اید. 

5745

8758

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn