تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 14:17
9 بازدید
کد خبر : 338190

گاریدو به یاسین سلمانی اعتماد می کند؟

گاریدو به یاسین سلمانی اعتماد می کند؟

هافبک جوان و تکنیکی سرخ‌ها که درست در روزهای اوج آمادگی‌اش با مصدومیت تلخی مواجه شد و فصل گذشته را از دست داد، اکنون در جدال با چادرملو اردکان با اعتماد سرمربی اسپانیایی تیمش مواجه شده و امیدوار است بتواند روزهای درخشان را بار دیگر تکرار کند. به گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛

هافبک جوان و تکنیکی سرخ‌ها که درست در روزهای اوج آمادگی‌اش با مصدومیت تلخی مواجه شد و فصل گذشته را از دست داد، اکنون در جدال با چادرملو اردکان با اعتماد سرمربی اسپانیایی تیمش مواجه شده و امیدوار است بتواند روزهای درخشان را بار دیگر تکرار کند.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛ سلمانی که به عنوان آخرین خرید نقل و انتقالاتی تابستان گذشته به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده بود و خیلی زود نیز توانست جایگاه ثابتی در این تیم به خود اختصاص دهد، با مصدومیت رباط صلیبی روزهای تلخی را در لیگ قبلی به پایان رساند.

با این حال با حضور گاریدو و پایان دوران مصدومیت، او در اردوی پیش فصل حضوری فعال در ترکیب این تیم داشت و به نظر می‌رسید شرایط را بار دیگر به سود خود کند. اما سرمربی اسپانیایی ترجیح داد فرصت چندانی نصیب این بازیکن جوان نکند و علیرغم انتقاداتی که نسبت به این موضوع مطرح شد، او تنها هشت دقیقه در جدال با آلومینیوم فرصت حضور در ترکیب را به دست آورد.

اکنون بعد از دیدار با پاختاکور و در شرایطی که تیم گاریدو در دومین بازی‌اش در لیگ نخبگان نیز از کسب پیروزی محروم ماند، سرمربی سرخ‌ها تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده که یکی از مهمترین آنها بازگشت و پاگشای یاسین سلمانی در ترکیب اصلی خواهد بود. باید دید سلمانی در استادیوم تختی و برابر چادرملو قادر خواهد بود با نمایشی موفق رضایت گاریدو را در ادامه مسیر نیز جلب کند یا خیر.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn