تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 14:19
11 بازدید
کد خبر : 338192

خارجی ها چطوری از خودرو شخصی پول درمیاورند؟

خارجی ها چطوری از خودرو شخصی پول درمیاورند؟

به گزارش تیترکوتاه، خودرو داشتن شما را از حمل و نقل عمومی بی نیاز می کند. به علاوه، می‌تواند به شما کمک کند پول بیشتری کسب کنید. شما می‌توانید راه هایی برای کسب درآمد با استفاده از خودرو خود پیدا کنید، چه خودتان رانندگی کنید چه خودرو را اجاره دهید. در ایران چندسالی می شود

به گزارش تیترکوتاه، خودرو داشتن شما را از حمل و نقل عمومی بی نیاز می کند. به علاوه، می‌تواند به شما کمک کند پول بیشتری کسب کنید. شما می‌توانید راه هایی برای کسب درآمد با استفاده از خودرو خود پیدا کنید، چه خودتان رانندگی کنید چه خودرو را اجاره دهید. در ایران چندسالی می شود که با حضور شرکت های تاکسی اینترنتی راه های جدیدی برای کسب درامد از خودرو به وجود آمده است اما هنوز ایده های بکر برای ایجاد کسب و کارهای آنلاین که ارتباط مستقیم با خودرو داشته باشند وجود دارد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به روشها و نرم افزارهایی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی به رانندگان کمک میکند تا با استفاده از خودرو شخصی خود به سود قابل توجهی برسند. 

هشت شغل جانبی (side hustles) وجود دارد که می‌توانند به شما کمک کنند تا با خودروی خود درآمد اضافی کسب کنید، به‌ویژه اگر در یک منطقه شهری زندگی می‌کنید. البته قبل از شروع هر کدام از این فعالیت‌ها، مزایا و معایب و همچنین ریسک‌ها و سودهای احتمالی را در نظر بگیرید.

برنامه تاکسی اینترنتی

اگر سوابق رانندگی خوبی داشته، حداقل ۲۱ سال سن و زمان کافی در اختیار دارید، کار کردن با یک اپلیکیشن تاکسی اینترنتی می‌تواند راه خوبی برای کسب درآمد باشد. Uber و Lyft رایج‌ترین گزینه‌ها هستند. آخر هفته‌ها، شب‌ها و ساعاتی از صبح شلوغ‌ترین زمان‌ها هستند و اغلب بیشترین هزینه را می‌پردازند، زیرا «قیمت‌های افزایشی» وجود دارد.

با این حال، مانند هر گزینه‌ای برای کسب درآمد با خودرو، رانندگی برای یک اپلیکیشن تاکسی اینترنتی می‌تواند مقدار قابل توجهی فرسودگی را در وسیله نقلیه شما ایجاد کند. همچنین ممکن است از شما خواسته شود که بیمه اشتراک سواری بگیرید که ممکن است به معنای حق بیمه بالاتر باشد.

سرویس تحویل غذا

اگر علاقه‌ای به رانندگی برای افراد غریبه ندارید، تبدیل شدن به یک راننده خدمات تحویل غذا ممکن است فرصت بهتری باشد، مانند برنامه‌های تاکسی اینترنتی، اعلان‌هایی برای دریافت و تحویل غذا دریافت کنید. از برنامه‌های محبوب می‌توان به DoorDash، Uber Eats و Grubhub اشاره کرد.

اگر عصرها و آخر هفته‌ها کار کنید، می‌توانید کسب درآمد بیشتری داشته باشید. با این حال، درآمد شما قطعی نیست. ایده خوبی است که در چندین سرویس تحویل غذا ثبت نام کنید و سفارشات را بر اساس مسافتی که باید رانندگی کنید و زمان آنها انتخاب کنید. به این ترتیب می‌توانید درآمد بیشتری داشته باشید و زمان کمتری را صرف رانندگی و انتظار کنید.

خرید مواد غذایی

درست مانند تحویل غذا، می‌توانید مواد غذایی را نیز در خانه خود تحویل بگیرید. Instacart و Shipt گزینه‌های محبوبی هستند و DoorDash اکنون مواد غذایی را نیز تحویل می‌دهد. لیست خرید را از طریق اپلیکیشن دریافت خواهید کرد، بر اساس آن خرید کرده و سپس مواد غذایی را به منزل شخصی که سفارش داده است تحویل دهید. رانندگان بسته به مشغله می‌توانند ساعتی ۱۰ تا ۲۵ دلار درآمد داشته باشند.

پوشش خودرو با تبلیغات

اگر برایتان مهم نیست که ماشینتان یک بیلبورد متحرک باشد، در یک شرکت تبلیغاتی خودرو ثبت نام کنید تا ماشینتان را با تبلیغات بپوشانید. زمانی که رانندگی معمولی خود را انجام می‌دهید، پول دریافت خواهید کرد. مبلغی که به‌دست می‌آورید به رفت و آمد روزانه و سایز خودرو شما بستگی دارد.گزینه‌ها عبارتند از Carvertise، Nickelytics و Wrapify.

کمک به جابه‌جایی اجسام بزرگ

اگر وانت یا شاسی بلند دارید، می‌توانید با جابه‌جایی وسایل بزرگ که در خودروهای معمولی جا نمی‌شوند، کسب درآمد کنید. می‌توانید برای سرویس هایی مانند Uber ثبت نام کنید، اما انتخاب بهتر TaskRabbit است. این به افراد امکان می‌دهد شما را برای مشاغل خاصی استخدام کنند، بنابراین می‌توانید هم برای کاری که انجام می‌دهید و هم برای جابه‌جایی اقلام درآمد کسب کنید.

خودرو خود را اجاره دهید

اگر خودرو شما فقط در پارکینگ خاک می‌خورد، می‌توانید با اجاره آن پول بیشتری به‌دست آورید. برای این کار می‌توانید از خدماتی مانند Turo، Getaround یا HyreCar استفاده کنید. اگر وام خودرو دارید، ممکن است وام دهنده به شما اجازه اجاره خودرو را ندهد. اگر کاملاً مالک خودرو هستید، می‌توانید آن را اجاره دهید، اما ممکن است نیاز به پرداخت بیمه اضافی داشته باشید. خدماتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند ماشین خود را اجاره دهید، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که شخصی که آن را اجاره می‌کند به خوبی از آن مراقبت کند.

سرویس تحویل بسته آمازون

رانندگان آمازون فلکس بسته هایی را برای آمازون تحویل می‌دهند و می‌توانند بین ۱۸ تا ۲۵ دلار در ساعت درآمد داشته باشند. این نرخ می‌تواند بر اساس نکات، محل قرارگیری آنها و مدت زمانی که هر تحویل طول می‌کشد تغییر کند. اگر شغل دیگری دارید، می‌توانید زمان سرویس را بر اساس در دسترس بودنتان انتخاب کنید. برخلاف برخی از خدمات دیگر، آمازون شما را با بیمه نامه تجاری خودرو، شما تحت پوشش بیمه شخصی قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید از تخفیف‌هایی برای گاز، لاستیک‌ها و سایر تعمیرات معمول برخوردار شوید، که می‌تواند به کاهش فرسودگی خودرو کمک کند.

به عنوان سرویس رفت و برگشت فعالیت کنید

HopSkipDrive یک سرویس حمل‌ونقل برای کودکان است. شما می‌توانید تا ۴۰ دلار در ساعت به علاوه پاداش به عنوان یک راننده کسب کرده و برنامه کاری خود را تنظیم کنید. حتی بهتر از آن، برنامه تلفن همراه این امکان را به شما می‌دهد که تا هفت روز قبل از سفر برنامه‌ریزی کنید. برای واجد شرایط بودن برای این عنوان شغلی، باید حداقل ۲۳ سال سن داشته باشید، با پنج سال سابقه رانندگی خوب و یک خودرو که بیش از ۱۰ سال سن نداشته باشد.

نتیجه گیری

کسب درآمد با خودرو یکی از روش‌های محبوب برای افزایش درآمد جانبی است. با استفاده از اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی مانند Uber یا اسنپ، می‌توانید به‌عنوان راننده فعالیت کرده و با جابه‌جایی مسافران درآمد کسب کنید. این روش انعطاف‌پذیری بالایی دارد و شما می‌توانید در هر زمان که تمایل دارید مشغول به کار شوید. علاوه بر جابه‌جایی مسافر، می‌توانید از خودرو خود برای حمل‌ونقل کالا، تحویل غذا یا خدمات پیک استفاده کنید. البته باید به هزینه‌های نگهداری خودرو، سوخت و استهلاک نیز توجه داشته باشید تا سود نهایی را در نظر بگیرید.





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn