تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 1:27
8 بازدید
کد خبر : 338833

بررسی کارکردهای هوش مصنوعی در عمق بخشی به ارتباطات عمومی

بررسی کارکردهای هوش مصنوعی در عمق بخشی به ارتباطات عمومی

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۷۰۲۷۶ تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ – ۱۹:۳۶ به گزارش بهداشت نیوز در این نشست دکتر سعیدرضا عاملی عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی، روابط عمومی را دانش و مهارت ارتباط فرد با جامعه دانست و اینکه هوش مصنوعی یک پدیده اجتماعی و محصول مهندسی اجتماعی است. سپس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۷۰۲۷۶

تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ – ۱۹:۳۶

به گزارش بهداشت نیوز در این نشست دکتر سعیدرضا عاملی عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی، روابط عمومی را دانش و مهارت ارتباط فرد با جامعه دانست و اینکه هوش مصنوعی یک پدیده اجتماعی و محصول مهندسی اجتماعی است. سپس وی به تاریخچه استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی‌ها پرداخت.

دکتر عاملی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی روابط عمومی نسل پنجم هوش مصنوعی را سازگار با شرایط باقدرت ریز پردازشی با قابلیت فازی و کوانتومی برشمرد.

استاد تمام دانشگاه تهران، روابط عمومی کوانتومی را دارای دوقابلیت سرعت و دقت بالای پردازش‌گری و توانایی محاسباتی شامل همه خدمات‌، کنش‌ها و واکنش‌های بین فردی و اجتماعی ذکر کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در ادامه ظهور روابط عمومی پارامتریک را تشریح کرد و به تبیین چگونگی روابط عمومی پیش‌بینی‌کننده آینده‌نگر هوشمند پرداخت.

در پایان این استاد علوم ارتباطات دانشگاه تهران به سئوالات حاضرین پاسخ گفت. لازم به ذکر است در این نشست معاونین، مدیران کل و برخی از روسای ادارات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه حضور داشتند.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn