تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 6:08
28 بازدید
کد خبر : 339044

وکیل بیرانوند تهدید کرد؛ گام به گام تا دیوان داوری ورزش

وکیل بیرانوند تهدید کرد؛ گام به گام تا دیوان داوری ورزش

بازدید:۲۳۳ صد آنلاین | وکیل علیرضا بیرانوند نسبت به حکم ۲۰ میلیارد تومانی و چهار ماه محرومیت تعلیقی این دروازه‌بان اعتراض کرد و به دیوان داوری ورزش (CAS) تهدید کرد. به گزارش صد آنلاین،در جدیدترین تحولات فوتبال ایران، موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور، علیرضا بیرانوند، به یک چالش حقوقی تبدیل شده است. این

وکیل بیرانوند تهدید کرد؛ گام به گام تا دیوان داوری ورزش

بازدید:۲۳۳

صد آنلاین | وکیل علیرضا بیرانوند نسبت به حکم ۲۰ میلیارد تومانی و چهار ماه محرومیت تعلیقی این دروازه‌بان اعتراض کرد و به دیوان داوری ورزش (CAS) تهدید کرد.

به گزارش صد آنلاین،در جدیدترین تحولات فوتبال ایران، موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور، علیرضا بیرانوند، به یک چالش حقوقی تبدیل شده است. این ماجرا به دلیل صدور حکمی مبنی بر جریمه ۲۰ میلیارد تومانی و چهار ماه محرومیت تعلیقی برای بیرانوند، در حال حاضر به یکی از خبرسازترین مسائل فوتبال کشور تبدیل شده است. وکیل بیرانوند به تازگی اعلام کرده که این رای را غیرقانونی می‌داند و به دیوان داوری ورزش (CAS) خواهد رفت.

روند شکایت

در پی شکایت باشگاه پرسپولیس، وکیل بیرانوند، آقای سلیمانی، در مصاحبه‌ای با خبرنگاران به بیان جزئیات بیشتری از این پرونده پرداخت. او تأکید کرد که این حکم با توجه به ابهامات موجود، کاملاً غیر منطقی به نظر می‌رسد و باید به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد. وی همچنین خاطرنشان کرد که بر اساس اصول دادرسی، چنین حکمی نباید صادر می‌شد و پرسپولیس باید به این موضوع توجه بیشتری می‌کرد.

ابهامات دادرسی

آقای سلیمانی در این مصاحبه با اشاره به وجود ابهامات در روند دادرسی، عنوان کرد که در هر پرونده‌ای، باید به حقوق طرفین احترام گذاشته شود و تمام جوانب به درستی بررسی گردد. او همچنین به تناقضاتی که در حکم جریمه و محرومیت تعلیقی وجود دارد، اشاره کرد و تأکید کرد که باید کمیته وضعیت فوتبال ایران در این خصوص پاسخگو باشد.

ورود به دیوان داوری

از سوی دیگر، وکیل بیرانوند به خبرگزاری‌ها اعلام کرده که اگر رای صادر شده نادیده گرفته شود، به دیوان داوری ورزش مراجعه خواهند کرد و مطمئن هستند که در این مرحله، حق بیرانوند به درستی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این اظهارات نشان‌دهنده‌ی عزم جدی وکیل بیرانوند برای دفاع از حقوق موکلش است.

تهدید به اقدام قانونی

به نظر می‌رسد که این پرونده به دلیل جنجالی بودنش، توجه رسانه‌ها و هواداران را به خود جلب کرده است. وکیل بیرانوند به شدت تهدید کرده که در صورت عدم رسیدگی به اعتراضات آن‌ها، مسیر قانونی را ادامه خواهند داد و به دیوان داوری ورزش خواهند رفت.

مشکلات درونی فوتبال ایران

مسائل موجود در پرونده‌ی بیرانوند تنها مختص به این مورد نیست. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که فوتبال ایران با مشکلات و چالش‌های جدی روبرو است و این پرونده به نوعی نماد این مشکلات محسوب می‌شود. مسائلی چون عدم شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها و قوانین غیرمنطبق، از جمله مسائلی هستند که نیازمند بررسی جدی‌تر هستند.

 

امیدواریم که این تحلیل و خبر به درک بهتری از وضعیت فعلی فوتبال ایران کمک کند. از شما دعوت می‌کنیم نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn