تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 12:12
7 بازدید
کد خبر : 339383

اسبقیان: بدون مماشات با متخلفان تیم موج‌سواری برخورد می‌شود

اسبقیان: بدون مماشات با متخلفان تیم موج‌سواری برخورد می‌شود

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از برخورد قطعی با متخلفان در اعزام و سفر تیم موج‌سواری به دانمارک خبر داد. به گزارش خبرگزاری آنا، در پی گزارش‌های واصله از حواشی سفر تیم موج‌سواری به دانمارک برای حضور در مسابقات «استند آپ پدل بورد»، سید محمد شروین اسبقیان از برخورد قطعی

اسبقیان: بدون مماشات با متخلفان تیم موج‌سواری برخورد می‌شود

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از برخورد قطعی با متخلفان در اعزام و سفر تیم موج‌سواری به دانمارک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، در پی گزارش‌های واصله از حواشی سفر تیم موج‌سواری به دانمارک برای حضور در مسابقات «استند آپ پدل بورد»، سید محمد شروین اسبقیان از برخورد قطعی با متخلفان خبر داد.

معاونت وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در پی گزارش‌های رسیده، از رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی خواسته شده با حضور در وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاقات رخ داده و حواشی ایجاد شده پاسخگو باشد. این جلسه امروز با حضور رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان ذی‌ربط برگزار خواهد شد و پس از دریافت گزارش و تکمیل بررسی‌هایی که صورت گرفته، درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

اسبقیان افزود: هیچ‌گونه مماشاتی پذیرفتنی نیست و به طور قطع وزارت ورزش و جوانان از چنین مسائلی کوتاه نمی‌آید و قطعا با متخلف یا متخلفان برخورد خواهد شد.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn