تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 13:30
10 بازدید
کد خبر : 339455

نگاه موشکافانه به مشکلات در شورای راهبردی دانشگاه آزاد شوشتر

نگاه موشکافانه به مشکلات در شورای راهبردی دانشگاه آزاد شوشتر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان توسعه ظرفیت‌ها و امکانات ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر را از عوامل خروج از شرایط زیان‌دهی فعلی عنوان کرد. به گزارش خبرنگار آنا، شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در جلسه شورای راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر که به‌منظور شناسایی نقاط قوت، بررسی مشکلات و ظرفیت‌های ویژهٔ این

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان توسعه ظرفیت‌ها و امکانات ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر را از عوامل خروج از شرایط زیان‌دهی فعلی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در جلسه شورای راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر که به‌منظور شناسایی نقاط قوت، بررسی مشکلات و ظرفیت‌های ویژهٔ این واحد دانشگاهی با هدف برون‌رفت از شرایط موجود برگزار شد با اشاره به جایگاه و تأثیرگذاری واحد شوشتر در سال‌های گذشته، توسعه ظرفیت‌ها و امکانات ویژه این واحد دانشگاهی را از عوامل خروج آن از شرایط زیان‌دهی فعلی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: در شرایط فعلی باید تشکیل کمیته املاک و درآمدزایی و برگزاری جلسات آنها به‌صورت هفتگی و مستمر با جدیت پیگیری شود.

به گزارش آنا، در ادامه این جلسه عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در حوزه‌های مختلف و موضوعاتی مانند تبدیل به احسن، اجاره و فروش املاک و مستغلات، پیگیری راه‌اندازی سرای کشاورزی، پرداخت مطالبات بازنشستگان و استادان حق‌التدریس، توسعه مدارس، تجمیع اماکن واحد، ساماندهی مرکز دانشگاهی شهرستان گتوند به‌عنوان برنامه‌های راهبردی و اجرایی آتی این واحد دانشگاهی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn