تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 14:04
15 بازدید
کد خبر : 339494

رحیمی: عدم حضور مداح در مراسمات تقدیر از قهرمانان المپیک و کادر فنی دلیل خاصی ندارد/ بنا به تغییر مربیان را نداریم

رحیمی: عدم حضور مداح در مراسمات تقدیر از قهرمانان المپیک و کادر فنی دلیل خاصی ندارد/ بنا به تغییر مربیان را نداریم

دبیرکل فدراسیون تکواندو گفت: عدم حضور مداح در مراسمات تقدیر از قهرمانان تکواندو در المپیک و کادر فنی تیم ملی، دلیل خاصی ندارد. اصغر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره کادرفنی تیم ملی و ادامه همکاری با آنها اظهار کرد: قرارداد ما با کادر فنی تیم ملی تا پایان المپیک پاریس

رحیمی: عدم حضور مداح در مراسمات تقدیر از قهرمانان المپیک و کادر فنی دلیل خاصی ندارد  بنا به تغییر مربیان را نداریم

دبیرکل فدراسیون تکواندو گفت: عدم حضور مداح در مراسمات تقدیر از قهرمانان تکواندو در المپیک و کادر فنی تیم ملی، دلیل خاصی ندارد.

اصغر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره کادرفنی تیم ملی و ادامه همکاری با آنها اظهار کرد: قرارداد ما با کادر فنی تیم ملی تا پایان المپیک پاریس بوده است. دلیل توقف ما نیز این است که مسابقات مهمی در پیش نداریم و اردویی نیز برگزار نمی کنیم. در سال بازی های المپیک دیگر مسابقات مهم دیگری وجود نخواهد داشت. در دی ماه امسال که سال جدید میلادی آغاز می شود، مسابقات تکواندو شروع می شود که البته ما تا آن زمان صبر نخواهیم کرد. قطعا بعد از مسابقات قهرمانی نوجوانان که در حال حاضر در کره جنوبی درحال برگزاری است، جلسه کمیته فنی خواهیم داشت تا برای رویداد های آینده نیز کادر فنی را مشخص کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون گزینه هایی برای جایگزینی مینو مداح و مجید افلاکی دارد یا خیر گفت: قصد قطع همکاری با این عزیزان را نداریم اما باید کمیته فنی در این باره نظر دهد. نتایح این دو سرمربی بسیار درخشان بوده است اما برای ادامه همکاری باید جلسه تشکیل شود اما برنامه ایی برای جایگزینی این دو سرمربی را نداریم.

دبیر کل فدراسیون تکواندو درباره عدم دعوت مینو مداح درمراسمات تقدیر از کادر فنی و تکواندوکاران و حضور مهروز ساعی در بیشتر این مراسمات اظهار کرد:  بعد از المپیک در خیلی از استان ها مراسم تقدیر توسط استاندار ها و یا اداره کل برای ورزشکاران خود  برگزار کردند که برای مربیان نیز به همین شکل بوده است. بیشتر مراسمات ما در تهران برگزار شد. در این مراسمات باید از سوی افراد یا شرکت هایی که میزبانی این رویداد ها را برعهده دارند، اسم دعوت شونده ها به ما داده شود تا ما نیز به کادر فنی بگوییم. برخی از مراسمات بدون مطرح کردن اسم بوده است که به همین دلیل برخی جا می مانند و شرکت نمی کنند. این موضوع دلیل خاصی ندارد. فدراسیون در آینده مراسم تجلیلی برگزار خواهد کرد و قطعا از همه افراد تقدیر می کند.

 

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn