تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 19:11
15 بازدید
کد خبر : 339776

پورعلی‌گنجی به داد گاریدو می‌رسد!

پورعلی‌گنجی به داد گاریدو می‌رسد!

به گزارش آفتاب نو، مرتضی پورعلی گنجی بالاخره پس از هفته‌ها مصدومیت بار دیگر شرایط بازی و حضور در زمین را پیدا کرد. این مدافع باتجربه که پس از مصدومیت از ناحیه رباط در تمرینات پیش فصل حضور فعالی داشت در دو هفته ابتدایی لیگ نیز به عنوان بازیکن دخیره پا به میدان گذاشت در

به گزارش آفتاب نو، مرتضی پورعلی گنجی بالاخره پس از هفته‌ها مصدومیت بار دیگر شرایط بازی و حضور در زمین را پیدا کرد. این مدافع باتجربه که پس از مصدومیت از ناحیه رباط در تمرینات پیش فصل حضور فعالی داشت در دو هفته ابتدایی لیگ نیز به عنوان بازیکن دخیره پا به میدان گذاشت در تمرین یک بار دیگر آسیب دید تا برای چند هفته باز هم نتواند برای تیم باشگاهی‌اش به میدان برود. اما رفته رفته موفق شد  یک بار دیگر با پشت سر گذاشتن مصدومیت در بازی دیروز مقابل چادرملو به عنوان بازیکن ذخیره پا به میدان بگذارد.

جالب‌ترین نکته اما جایی است که او روز قبل جانشین محمدحسین کنعانی‌زادگان شد. کنعانی‌زادگان که در برخورد با بازیکن چادرملو از ناحیه چهارسر ران دچار آسیب دیدگی شد جای خود را به پورعلی‌گنجی داد تا گاریدو در مرکز خط دفاعی مشکلی نداشته باشد. از این رو به نظر می‌رسد پورعلی‌گنجی بهترین زمان ممکن را برای رفع مصدومیت و بازگشت به میادین انتخاب کرده تا پرسپولیس و گاریدو نیز بابت غیبت کنعانی‌زادگان در بازی با السد و دیگر بازی‌های سخت و حساس پیش رو دچار ضرر و زیان نشود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn