تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 21:22
17 بازدید
کد خبر : 339901

سروش رفیعی پله به پله در حال سقوط

سروش رفیعی پله به پله در حال سقوط

از آخرین اثر گذاری سروش رفیعی بر روی گلهای پرسپولیس در لیگ برتر نزدیک به یک سال میگذرد.  به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، لیگ بیست و چهارم برای پرسپولیس از ایستگاه هفتم هم گذر کرد و آن ها با احتساب یک بازی کمتر، با ۱۴ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند. قرمزها در طی

از آخرین اثر گذاری سروش رفیعی بر روی گلهای پرسپولیس در لیگ برتر نزدیک به یک سال میگذرد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، لیگ بیست و چهارم برای پرسپولیس از ایستگاه هفتم هم گذر کرد و آن ها با احتساب یک بازی کمتر، با ۱۴ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند.

قرمزها در طی ۶ بازی گذشته موفق به زدن ۸ گل شده و تنها دو بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند تا تیم بدون باخت گاریدو تا بدین جای کار، دومین خط دفاع برتر لیگ و چهارمین خط حمله برتر لیگ را داشته باشد.  

از نکات عجیب تیم تقریبا بی‌نقص گاریدو اما، افول ادامه‌دار ستاره سالهای گذشته این باشگاه است. سروش رفیعی تا اینجای فصل درخشش چندانی در دیدارهای پرسپولیس نداشته و در طی ۳۵۷ دقیقه حضورش در ۵ مصاف لیگ برتری پرسپولیس، هیچ اثری روی گلهای این تیم نداشته تا ۳۰ هفته از آخرین پاس گل لیگ برتری‌اش گذشته باشد.

 رفیعی در هر دو دیدار آسیایی قرمزها تا حدود دقیقه ۷۰ در زمین حاضر بوده اما باز هم نه پاس گلی داده و نه گلی به ثمر رسانده است.  

او آخرین بار در دیدار معوقه از هفته ششم لیگ قبل و در مقابل پیکان موفق به ثبت پاس گل در لیگ برتر شده است. دیداری که ۲۷ مهر ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شده بود و حالا پس از گذشت ۳۵۳ روز از آن بازی، رفیعی روی گلهای پرسپولیس در لیگ، تاثیر مستقیم نگذاشته است. البته که آخرین پاس گل او برای پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الدحیل قطر و در ۱۴ آذر ۱۴۰۲ به ثبت رسیده است.  

حالا باید منتظر ماند و دید که رفیعی در بازی بعدی تیمش که مقابل ملوان است، می‌تواند این طلسم را بشکند یا نه.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn