تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 7:37
10 بازدید
کد خبر : 340348

«مفت خور»ها به نیمکت پرسپولیس چسبیده اند | اینهایی که از سر و کول گاریدو بالا می روند را نمی شناسم

«مفت خور»ها به نیمکت پرسپولیس چسبیده اند | اینهایی که از سر و کول گاریدو بالا می روند را نمی شناسم

به گزارش آفتاب نو سعید نعیم آبادی مدافع سالهای دور پرسپولیس در گفتگو با خبرآنلاین درباره شرایط پرسپولیس با خوان کارلوس گاریدو گفت: پرسپولیس امسال با گاریدو منسجم تر و سرحال تر بازی می کند. سرعت بازی پرسپولیس بالاست و نظم تیمی بسیار بهتر شده. گاریدو یک مربی حرفه ایست و روی جزئیات دقیق است.

به گزارش آفتاب نو سعید نعیم آبادی مدافع سالهای دور پرسپولیس در گفتگو با خبرآنلاین درباره شرایط پرسپولیس با خوان کارلوس گاریدو گفت: پرسپولیس امسال با گاریدو منسجم تر و سرحال تر بازی می کند. سرعت بازی پرسپولیس بالاست و نظم تیمی بسیار بهتر شده. گاریدو یک مربی حرفه ایست و روی جزئیات دقیق است. آمدن او به نفع پرسپولیس بود و خوشحالم که مربی مثل گاریدو روی نیمکت پرسپولیس می نشیند.

وی افزود: یکی از امتیازات مربی خارجی سرشناس و درجه یک مثل گاردو عدم ارتباطا با دلالان است. مربی خارجی در این سطح هیچ ارتباطی با دلال ها ندارد و شخصت و کاریزمای وی به شکلی است که اجازه نفوذ دلالان به تیمش را نمی دهد. متاسفانه نقطه ضعف مربیان داخلی و حتی مربیان خارجی کوچک همین نفوذ دلال ها است. مربیان داخلی شاید قلبا دوست نداشته باشند با این جماعت همکاری کنند اما پیشنهادات وسوسه انگیز آن ها را شل می کند و متقاعد به همکاری خواهد کرد. البته دلال ها هم اگر نتوانند به تیم نفوذ کنند، سریعا حاشیه سازی می کنند چرا که دستشان کوتاه شده و این هم عاملیست که مربی را در موضع ضعف قرار می دهد. اما گاریدو بسیار محکم است و تحت تاثیر این شرایط قرار نمی گیرد و خوشبختانه درویش هم به گاریدو بسیار اعتقاد دارد و تحت تاثیر این فضاسازی ها تسلیم نمی شود.

او تاکید کرد: معتقدم اگر گاریدو با پرسپولیس نتیجه نگیرد، هیچ مربی دیگری هم نتیجه نخواهد گرفت. او علاوه بر دانش و تجربه بالا، محکم است و تسلیم فضاسازی ها و حواشی نمی شود.

مدافع راست محبوب دهه ۶۰ و ۷۰ پرسپولیس درباره دلایل عدم توفیق پرسپولیس در آسیا بیان کرد: واقعیت این است ظرفیت پرسپولیس همین است. در حقیقت توان و ظرفیت تیم های ایرانی در همین اندازه است. شرایط در آسیا کاملا تغییر کرده و مثل سالهای گذشته نیست. ما با این پتانسیل در آسیا توانایی رقابت با حریفان را نداریم. گذشت دورانی که با حریفانی آسیایی بازی می کردیم و ۳،۴ گل به آنها می زدیم. تیم های آسیایی بسیار حرفه ای شده اند و سرمایه گذاری کرده اند و از ما خیلی جلو زده اند. ما هم کاری نکرده ایم و تنها تماشاگر بوده ایم.

وی افزود: کشورهای آسیایی ستاره های ۱۰۰ میلیون دلاری می خرند اما ما هنوز یک استادیوم استاندارد برای میزبانی نداریم و پرسپولیس و استقلال آواره اند. همین عربستان و قطر را ببینید. ما ۱۰۰ دیگر هم به آنها نمی رسیم. آنها سوار جت شده اند و حرکت می کنند و ما تنها تماشاگریم.

نعیم آبادی درباره جدایی ۳ مهره تاثیرگذار پرسپولیس در تابستان از این تیم و اینکه با وجود جدایی بیرو، ترابی و اسماعیلی فر کیفیت سرخ ها افت نکرده گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و مردم و هواداران پشت این تیم هستند. پرسپولیس هیچوقت متکی و وابسته به بازیکنی نبوده. بزرگتر از بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر از پرسپولیس رفتند اما هیچ اتفاقی نیفتاد و پرسپولیس ماند. اینها قبل از پرسپولیس کجا بودند؟ پرسپولیس آنها را بدل به ستاره کرد. پرسپولیس یک قاب زیبا است که هر کسی در این قاب قرار بگیرد، پیشرفت می کند، پرآوازه و حتی جهانی می شود. پرسپولیس هیچوقت لنگ بازیکن نبوده و نیست.

وی افزود: بازیکنانی که به جای این ۳ نفر آمده اند، به خوبی جای آنها را پر کرده اند. به ویژه العملود که واقعا مدافع باکیفیتی است و به نظر من در سمت راست حتی از اسماعیلی فر هم بهتر است. با حضور او خیال پرسپولیس از سمت راست راحت است چون فوتبال سطح بالایی بازی می کند.

نعیم آبادی درباره شرایط این روزهای خود و اینکه مدتهاست از فوتبال دور شده هم توضیح داد: جوانترها آمده اند و جای ما را گرفته اند. ما هم به این شرایط عادت کرده ایم. ما نسل قانع و ساده زیستی بودیم و به حداقل ها قانع هستیم. بعد از یک دهه بازی در پرسپولیس یک زندگی بسیار ساده دارم که کسی باور نمی کند. یک تاکسی هم دارم که گاهی با آن کار می کنم. ما هیچوقت دنبال پول و مادیات نبودیم.

مدافع محبوب علی پروین با گلایه از شرایط باشگاه گفت: باشگاه می تواند از پیشکسوتان پرسپولیس در مناصب مختلف به ویژه در رده های پایه استفاده کند. متاسفانه در حال حاضر غریبه ها جای ما را گرفته اند. در نیمکت پرسپولیس هیچکدام از آنهایی که هنگام گل زدن از سر و کول گاریدو بالا می روند را نمی شناسم. اینها مشتی مفت خور هستند که به باشگاه چسبیده اند. مگر می شود از یک کادر فنی هیچکس آشنا نباشد؟ یعنی از بین اینهمه پیشکسوت یک نفر نیست که بتواند در کادر فنی پرسپولیس مفید باشد و کار کند؟ متاسفانه به قدیمی ها کم لطفی می شود.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn