تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 8:40
6 بازدید
کد خبر : 340385

سفارش ویژه هواداران استقلال به هلدینگ خلیج فارس؛ جهانبخش را بخرید!

سفارش ویژه هواداران استقلال به هلدینگ خلیج فارس؛ جهانبخش را بخرید!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، همانطور که پیش بینی می‌شد جدایی جواد نکونام شوک مثبتی به استقلال وارد کرد. اینکه چرا نکونام در استقلال به بن بست رسید و چه اتفاقاتی رخ داد که ناگهان از مرد محبوب سکوهای آبی به چهره‌ای منفور تبدیل شد و هواداران سفت و سخت پای جدایی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، همانطور که پیش بینی می‌شد جدایی جواد نکونام شوک مثبتی به استقلال وارد کرد. اینکه چرا نکونام در استقلال به بن بست رسید و چه اتفاقاتی رخ داد که ناگهان از مرد محبوب سکوهای آبی به چهره‌ای منفور تبدیل شد و هواداران سفت و سخت پای جدایی او ایستادند را همه اهالی فوتبال از بر شده اند. نکونام حتی اگر السد را می‌برد هم دیگر پایگاهی بین هواداران نداشت و اولین آثار رفتنش درسبک بازی استقلال مقابل هوادار نمایان شد. اگرچه بعد از نکونام، سهراب بختیاری زاده هدایت استقلال را برعهده گرفت اما خود او هم نتوانست ادعا کند تغییرات مثبت در فوتبال استقلال به خاطر حضور او بوده است. نمایش خوب استقلال و برد انگیزه بخش این تیم مقابل هوادار بحران زده، طرفداران استقلال را به آینده این تیم حتی در لیگ امسال امیدوارتر کرد. صرفنظر از اینکه قرار است چه کسی روی نیمکت استقلال بنشیند، حالا فضا برای آبی‌ها خوشایند و مثبت شده است به طوری که استقلالی‌ها به دنبال خرید یک ستاره بزرگ و مهره کلیدی برای تیم شان هستند. چند روزی می‌شود که در فضای مجازی صحبت از حضور علیرضا جهانبخش در استقلال شده است.

استقلالی‌ها با گذاشتن کامنت‌های متعدد زیر پست‌های هلدینگ خلیج فارس در اینستاگرام به مدیران این هلدینگ یادآوری می‌کنند که علیرضا جهانبخش هنوز تیم ندارد و شاید اگر با یک پیشنهاد مالی خوب روبرو شود تصمیم به بازگشت به لیگ ایران و حضور در استقلال بگیرد. البته بحث حضور جهانبخش در استقلال از حدود یک ماه پیش مطرح شده و از آنجایی که کاپیتان تیم ملی هنوز نتوانسته برای خودش در اروپا تیمی دست و پا کند، آبی‌ها همچنان امیدوار هستند بتوانند او را جذب کنند.

ناگفته نماند که خود نکونام هم در فصل نقل و انتقالات شخصا با جهانبخش وارد مذاکره شده بود اما علیرضا تاکید کرده بود فعلا برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد و ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اروپا دنبال کند. با این حال استقلالی‌ها هنوز ناامید نشده اند و این پیشنهاد داغ را مدام برای مدیران هلدینگ خلیج فارس تکرار می‌کنند اما بسیار بعید است که جهانبخش به این زودی‌ها تصمیم بگیرد به فوتبال ایران برگردد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn