تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 11:51
26 بازدید
کد خبر : 340560

زوایای جدیدی از پرداخت پول توسط علیرضا بیرانوند/ چه کسی به خانه بیرو رفت؟

زوایای جدیدی از پرداخت پول توسط علیرضا بیرانوند/ چه کسی به خانه بیرو رفت؟

پس از اعلام محکومیت علیرضا بیرانوند در پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن، دروازه‌بان فصل جاری تیم تراکتور در مصاحبه‌ای که بعد از بازی با فولاد انجام داد اعلام کرد که نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمی‌دهد بلکه ۵ میلیارد تومانی که به عنوان شیرینی به اعضای هیات مدیره پرسپولیس برای اضافه‌شدن

پس از اعلام محکومیت علیرضا بیرانوند در پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن، دروازه‌بان فصل جاری تیم تراکتور در مصاحبه‌ای که بعد از بازی با فولاد انجام داد اعلام کرد که نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمی‌دهد بلکه ۵ میلیارد تومانی که به عنوان شیرینی به اعضای هیات مدیره پرسپولیس برای اضافه‌شدن بند الحاقیه‌اش داده است را پس خواهد گرفت!

این اظهار نظر جنجالی باعث شده تا حالا گمانه‌زنی‌های زیادی به وجود بیاید که چه کسانی در این زمینه نقش داشتند چرا که پیگیری‌ها نشان می‌دهد که واقعاً رد و بدل مالی در این بین صورت گرفته است!

البته اخبار به دست آمده نشان می‌دهد که همه اعضای هیات مدیره وقت پرسپولیس در این زمینه مطلع نبودند و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت مشخص شد که تعدادی از اعضای سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از رخ دادن این موضوع بی‌اطلاع بودند.

این در حالیست که همان زمان هم اعلام شد که بدون نظر همه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس این بند فسخ و الحاقیه به قرارداد بیرانوند اضافه شده است. به نظر می‌رسد با ورود نهادهای نظارتی به این پرونده، ابعاد جدیدی از رد و بدل شدن پول مطرح خواهد شد که احتمالاً گریبان برخی از افراد سابق و فعلی باشگاه پرسپولیس را خواهد گرفت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn