تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 12:57
7 بازدید
کد خبر : 340622

طوفان الاقصی شکست استراتژیک به دشمن وارد کرد

طوفان الاقصی شکست استراتژیک به دشمن وارد کرد

به گزارش جام جم آنلاین، خالد مشعل رئیس جنبش حماس در خارج از سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد که این جنبش بسیاری از رؤسا و عناصر کادر و مبارزان خود را فدای قدس و سرزمین فلسطین کرده است. وی ابراز داشت: ما هزینه‌های سنگینی در عملیات طوفان الاقصی پرداخت کرده‌ایم، اما خسارت‌های دشمن استراتژیک است. مشعل

به گزارش جام جم آنلاین، خالد مشعل رئیس جنبش حماس در خارج از سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد که این جنبش بسیاری از رؤسا و عناصر کادر و مبارزان خود را فدای قدس و سرزمین فلسطین کرده است.

وی ابراز داشت: ما هزینه‌های سنگینی در عملیات طوفان الاقصی پرداخت کرده‌ایم، اما خسارت‌های دشمن استراتژیک است.

مشعل ابراز داشت که طوفان الاقصی نقطه سیاهی در تاریخ اشغالگران باقی خواهد ماند و گردان‌های مقاومت با وجود تمامی جنایت‌های صهیونیست‌ها، حماسه پیروزی را برای خود رقم زدند.

وی از برادران لبنان و عراق و یمن و تمامی کشورهای که به عنوان پشتیبان و حامی عملیات طوفان الاقصی وارد معرکه شده‌اند، تشکر کرده و گفت که این عملیات طی یک سال گذشته بسیاری از اهدافی را که در گذشته تحقق پیدا نکرده بود، محقق کرد و بار دیگر آرمان فلسطین را به عنوان آرمان اصلی مطرح کرده و وجهه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و ماهیت آن را به همگان نشان داد.

خالد مشعل طوفان الاقصی را نقطه انتقال مقاومت و تجربیات آن دانست و تاکید کرد که این عملیات توطئه‌های یهودی‌سازی در قدس را با شکست مواجه کرد.

وی ابراز داشت که مقاومت در غزه دلیل زنده‌ای بر توانایی برای ایجاد قدرت در سخت‌ترین شرایط است. اشغالگران در غزه و در تقابل با گروه‌های مقاومت ناتوان مانده‌اند و سرنوشت آنها به سمت فروپاشی است.

رئیس حماس ابراز داشت که پیام طوفان الاقصی این است که یکپارچگی مبارزه در جبهه‌های مقاومت باعث شکست قطعی دشمن خواهد شد.

مشعل خواستار باز شدن جبهه‌های جدید مقاومت در برابر صهیونیست‌ها شده و از امت اسلامی خواست تا به حمایت از آرمان فلسطین ادامه دهند و رهبران و سران کشورها فشار سیاسی بر اسرائیل را افزایش دهند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn