تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 13:05
7 بازدید
کد خبر : 340631

کشف محموله ۱۶ میلیاردی داروی قاچاق در خمینی شهر

کشف محموله ۱۶ میلیاردی داروی قاچاق در خمینی شهر

بازدید:۱ صد آنلاین | محموله بزرگی از انواع دارو و تجهیزات بهداشتی که در انباری واقع در شهرستان خمینی شهر نگهداری شده بودند، کشف شد. به گزارش صد آنلاین، سردار حمید علینقیان پور بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان پس از اینکه با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی خود از نگهداری محموله بزرگی از دارو

کشف محموله ۱۶ میلیاردی داروی قاچاق در خمینی شهر

بازدید:۱

صد آنلاین | محموله بزرگی از انواع دارو و تجهیزات بهداشتی که در انباری واقع در شهرستان خمینی شهر نگهداری شده بودند، کشف شد.

به گزارش صد آنلاین، سردار حمید علینقیان پور بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان پس از اینکه با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی خود از نگهداری محموله بزرگی از دارو و تجهیزات بهداشتی در یکی از انبارهای شهرستان خمینی شهر مطلع شدند بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازدید و موفق شدند ۲۰۰ هزار قلم انواع قرص وکپسول، ۱۰ هزار عدد انواع اسپری تنفسی، ۹۰۰ عدد انواع پماد، ۱۰ هزار کرم دست و صورت، ۹۰۰ عدد انواع شربت خوراکی، ۱۰ هزار عدد انواع محلول های خوراکی، و ۱۰ هزار عدد انواع آمپول را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: به دلیل عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت و همچنین عدم اعلام موجودی آن به مبادی مربوطه برابر تبصره ۴ ماده ۱۸قانون مبارزه با قاچاق کالا تمامی داروهای مکشوفه در حکم قاچاق محسوب شده که در این خصوص پرونده تشکیل و برای رسیدگی قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.  

 

مهر

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn