تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 16:16
23 بازدید
کد خبر : 340805

زمان سفر پرسپولیس به قطر مشخص شد

زمان سفر پرسپولیس به قطر مشخص شد

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ الیست آسیا و پس از رویارویی با الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان باید در کشور قطر به مصاف تیم السد برود. دیداری که پرسپولیس به عنوان تیم میهمان مصاف سختی با السد داشت و با توجه به کسب دو امتیاز از دو بازی قبلی

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ الیست آسیا و پس از رویارویی با الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان باید در کشور قطر به مصاف تیم السد برود. دیداری که پرسپولیس به عنوان تیم میهمان مصاف سختی با السد داشت و با توجه به کسب دو امتیاز از دو بازی قبلی باید در این بازی به پیروزی برسد.

بر همین اساس و با صلاحدید گاریدو، سرخ پوشان این بار زودتر از همیشه راهی دوحه شده تا با شرایط آب و هوایی محل مسابقه آشنایی بیشتری پیدا کنند. ضمن این که تمرین در زمین های نرم و یکدست ورزشگاه های قطری فرصت بیشتری برای طراحی بهتر تمرینات به گاریدو و دستیارانش خواهد داد. از این رو با توجه به این که دیدار پرسپولیس و السد روز ۳۰ شهریور برگزار می شود کاروان پرسپولیس ۴ روز زودتر یعنی روز ۲۶ شهریور به کشور قطر سفر خواهد کرد.

گفتنی است درحال حضر تیم السد در جدول رقابت های لیگ نخبگان در رتبه سوم جای دارد و پرسپولیس با کسب تنها یک امتیاز از دو بازی در رتبه نهم جا خوش کرده است و باید دید گاریدو می تواند در این بازی شرایط تیمش را در جدول بهبود ببخشد یا نه.
 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn