تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:32
23 بازدید
کد خبر : 340873

این تیم برای استقلال خط و نشان کشید!

این تیم برای استقلال خط و نشان کشید!

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو :  تیم خیبر خرم‌آباد که امسال برای نخستین بار در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد، از یک پشتوانه بسیار قوی در قالب هواداران خود برخوردار است. این تیم در هفت هفته ابتدایی لیگ تنها موفق به کسب یک پیروزی شده و سه تساوی و سه شکست را در کارنامه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

خیبر برای استقلال خط و نشان کشید!

 تیم خیبر خرم‌آباد که امسال برای نخستین بار در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد، از یک پشتوانه بسیار قوی در قالب هواداران خود برخوردار است. این تیم در هفت هفته ابتدایی لیگ تنها موفق به کسب یک پیروزی شده و سه تساوی و سه شکست را در کارنامه دارد، اما این نتایج به هیچ وجه باعث کاهش حضور هواداران این تیم در ورزشگاه نشده است.

هواداران خیبر نه تنها در بازی‌های خانگی بلکه در بازی‌های خارج از خانه نیز حضور پررنگ دارند. آنها با سفر به شهرهای دیگر، تیمشان را در تمام مسابقات همراهی می‌کنند و این سطح از وفاداری و حمایت بی‌نظیر باعث شده که هواداران خیبر به تیفوسی‌های جدید فوتبال ایران تبدیل شوند و تأثیر مثبتی بر روحیه بازیکنان و عملکرد کلی تیم بگذارند.

شاید یکی از مهم‌ترین چالش‌های خیبر در این فصل، دیدار این تیم برابر تراکتور در هفته پنجم بود که هواداران به دلیل محرومیت در استادیوم حضور نداشتند. این مسابقه در حالی با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید که ممکن بود حضور هواداران در این مسابقه شرایط را تغییر بدهد و نتیجه را طور دیگری رقم بزند.

نکته جالب توجه این است که هواداران خیبر در هر بازی در کنار تشویق بازیکنان و کادر فنی، به طور ویژه مسعود عبدی، مالک باشگاه را که به صورت خصوصی این تیم را اداره می‌کند، تشویق می‌کنند. عبدی که با حمایت مالی خود شرایط را برای حضور تیم در سطح اول فوتبال ایران فراهم کرده، نقش مهمی در حفظ و تقویت این تیم ایفا دارد و از این رو هواداران قدردانی ویژه‌ای از او دارند.

حالا خیبر پس از دیدار خارج از خانه برابر چادرملو که پس از تعطیلات فیفادی برگزار می‌شود، در هفته نهم باید در دیداری حساس به مصاف تیم پر مهره استقلال برود. این بازی با حضور هواداران پرشور خیبر برگزار خواهد شد و آنها می‌توانند حضور گسترده و تشویق‌های مداوم خود نقش مهمی در موفقیت تیم در این دیدار دشوار داشته باشند.

فوتبال ایران پیش از این نماینده‌ای از خرم آباد در سطح اول فوتبال نداشت و حالا حضور خیبر در لیگ برتر باعث شده فوتبال دوستان این شهر هم وارد به جو فوتبالی ایران شوند. خیبر از یک پشتوانه مردمی قوی برخوردار است که می‌تواند در ادامه راه، نقشی کلیدی در پیشرفت تیم و بهبود نتایج آن داشته باشد.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn