تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:33
33 بازدید
کد خبر : 340875

نکونام دیگر به مربیگری فکر نکند/ در این صورت اسم مجیدی را باید گذاشت فرهادِ دیوانه!/ بختیاری‌زاده هم اشتباه کرد/ باید دید فکری دنبال چه بوده؟

نکونام دیگر به مربیگری فکر نکند/ در این صورت اسم مجیدی را باید گذاشت فرهادِ دیوانه!/ بختیاری‌زاده هم اشتباه کرد/ باید دید فکری دنبال چه بوده؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: تیم استقلال در این فصل و در حالیکه هواداران این تیم منتظر درخشش آبی‌پوشان با هدایت جواد نکونام بودند شاهد اتفاقات غیرمنتظره در تیم محبوبشان شدند. نکونام که لیگ را خوب شروع نکرده بود در دربی هم شکست خورد تا خیلی زود با فشار خروج از استقلال مواجه شود. سرانجام بعد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تیم استقلال در این فصل و در حالیکه هواداران این تیم منتظر درخشش آبی‌پوشان با هدایت جواد نکونام بودند شاهد اتفاقات غیرمنتظره در تیم محبوبشان شدند. نکونام که لیگ را خوب شروع نکرده بود در دربی هم شکست خورد تا خیلی زود با فشار خروج از استقلال مواجه شود. سرانجام بعد از شکست آبی‌پوشان در دومین بازی لیگ نخبگان برابر السد نکونام استعفا داد تا هلدینگ سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان مربی موقت بر نیمکت استقلال بنشاند. سهراب در نخستین بازی که سکان تیم را برعهده گرفت با یک پیروزی پرگل مقابل هوادار شرایط بحرانی را استقلال را تاحدودی به آرامش رسانده است اما پیشکسوت استقلال معتقد است که بختیاری‌زاده هم دیر یا زود سرنوشتنی مانند نکونام  را پیدا خواهد کرد.

به گزارش آفتاب نو به نقل از اطلاعات آنلاین گزیده صحبت‌های حسن روشن درباره شرایط استقلال و جدایی نکونام را در ادامه می‌خوانید:

  • {بازی با اعصاب هواداران استقلال} وقتی حرف راست می‌زنیم برای همه تلخ است و به خود مسئولان هلدینگ هم گفته بودم این راه اشتباه است خیلی هم قشنگ قبول کردند اما بعد کار دیگری انجام دادند. دیدیم که در نهایت چه اتفاقاتی برای استقلال رخ داد و چگونه با اعصاب هواداران این تیم بازی شد.  خیلی‌ها به می‌گویند آقای روشن باز هم حرف شما درست از آب درآمد ولی باور کنید من پیشگو نیستم و فقط آنچه بر اساس اصول فوتبال می‌بینم بر زبان می‌آورم.
  • {آوردن مربی خارجی} آوردن مربی خارجی هم یک اشتباه بزرگ دیگر است. خارجی خوب الان بیکار نیست. چه کسی را می خواهند بیاورند؟ الان دلال‌ها در تهران کلی مربی در خانه خود دارند و احتمالا یکی از اینها را می‌آورند.
  • {جدایی نکونام} نکونام به حرف من گوش نکرد. قبل از اینکه بیاید استقلال گفتم نیا اینجا پسر خوب، چون اینجا خراب می‌شوی. باید آن اتفاقات سال گذشته مرور می‌کرد و امسال مانع خراب شدن خودش می‌شد. در این سال‌ها خیلی‌ها مثل نکونام آمدند و خراب شدند. منصوریان و فکری هم آمدند و خراب شدند و رفتند چون دور و برشان آدم‌های قوی نداشتند. از روز اول به نکونام گفتم اشتباه می‌کنی و باید کمیته فنی داشته باشید. به نظر من پرونده نکونام در مربیگری بسته شد؛ حداقل در ایران که بسته شده است. من جای او باشم دیگر مربیگری نمی کنم. پول هم که دارد، برود استراحت کند.
  • {حضور سهراب بختیاری‌زاده} آقای سهراب بختیاری‌زاده فکر نکند تصمیم درستی گرفته و احتمالا او هم خراب می‌شود.
  • {حضور فرهاد مجیدی در استقلال} اگر بیاید که تیم را نجات دهد، باید اسمش را گذاشت فرهادِ دیوانه!
  • {صحبت های زشت محمود فکری} کسی نمی داند او دقیقا چه کسی را مخاطب قرار داده است. این حرف‌ها برای فکری بد است. باید دید دنبال چه بوده است؟ خدا کارش درست است. خدا خطاکاران را می‌بخشد و ما انسان‌ها کاره‌ای نیستیم که با آبروی افراد بازی کنیم و تهمت بزنیم. یک زمان می گفتند بازیکن کم کاری کرده است و همه ناراحت می‌شدند اما الان ادبیاتی وارد فوتبال ایران شده که آدم از شنیدن آن خجالت می‌کشد.  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn