تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:41
13 بازدید
کد خبر : 340883

بهترین زمان برای خرید کفش چه زمانی است؟

بهترین زمان برای خرید کفش چه زمانی است؟

انتخاب کفش مناسب، نه تنها برای ایجاد یک استایل جذاب، بلکه برای راحتی و سلامت شما اهمیت زیادی دارد. اما شاید برایتان سوال باشد که بهترین زمان برای خرید کفش چه زمانی است و چطور می‌توانیم مطمئن شویم که کفشی که می‌خریم قرار نیست باعث ناراحتی پایمان شود؟ پاهای ما در طول روز به دلیل

انتخاب کفش مناسب، نه تنها برای ایجاد یک استایل جذاب، بلکه برای راحتی و سلامت شما اهمیت زیادی دارد. اما شاید برایتان سوال باشد که بهترین زمان برای خرید کفش چه زمانی است و چطور می‌توانیم مطمئن شویم که کفشی که می‌خریم قرار نیست باعث ناراحتی پایمان شود؟

پاهای ما در طول روز به دلیل فعالیت‌های مختلف مانند راه رفتن، ایستادن اندکی متورم می‌شوند. از همین رو، توصیه می‌شود که عصر یا اوایل شب، زمانی که پاهایتان در بزرگ‌ترین حالت خود قرار دارند، کفش‌ جدیدتان را انتخاب کنید.

چرا عصر بهترین زمان کفش خریدن است؟

معمولاً در پایان روز مچ پا و پاهای ما به دلیل افزایش فشار ناشی از احتباس مایعات در رگ‌ها، دچار تورم می‌شوند. چرا که رگ‌های پا تلاش می‌کنند در برابر اثرات تجمعی جاذبه مقاومت کرده و خون را به سمت قلب برگردانند. بنابراین عاقلانه است که برای خرید هر نوع کفشی زمانی اقدام کنید که پاهایتان در بدترین و متورم‌ترین حالت خود قرار دارد.

همه تا حدودی در پایان روز ورم پا و مچ پا را تجربه می‌کنند. با این حال برخی از افراد، به ویژه افراد دیابتی، به دلیل نارسایی وریدی دچار تورم غیرطبیعی در پاها و مچ پا می‌شوند.

توجه داشته باشید که کفشی که انتخاب می‌کنید باید به اندازه یک بند انگشت بین نوک پا تا انتهای کفش فاصله داشته باشد. بنابراین طوری کفش را انتخاب نکنید که کاملا به انتهای پا بچسبد.

بهترین زمان خرید کتانی ورزشی

کتانی یا کفش ورزشی در تمام طول سال در دسترس است. با این حال بسیاری از برندها و فروشگاه‌ها، در زمان خاصی از سال محصولات خود را حراج می‌کنند. درنتیجه بهتر است کمپین‌های فروش و حراج فروشگاه‌های مورد نظر خود را شناسایی کنید و خرید کفش اسپرت را به همان تاریخ موکول کنید.

بهترین زمان خرید بوت و چکمه

در پایان فصل سرما به دلیل جایگزین کردن محصولات جدید و بهاری به جای کالاهای زمستانه، اکثر فروشگاه ها بوت‌ها و چکمه‌های خود را با قیمت کمتری می‌فروشند. از همین رو اگر نیاز فوری ندارید بهتر است مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید و در زمان مناسب آن را خریداری کنید.

بهترین زمان خرید صندل

با فرارسیدن ماه‌های گرم سال نیاز به صندل در بازار افزایش پیدا می‌کند. به همین خاطر می‌توانید پیش از بهار اقدام به خرید صندل کنید. در این زمان‌ها بسیاری از فروشگاه‌ها محصولات تابستانی خود را به صورت تخفیف‌دار می فروشند.

از طرف دیگر تقاضا برای صندل در طول تابستان افزایش می‌یابد و ممکن است گزینه مورد نظر شما خیلی زود ناموجود شود.

آخر روز کفش بخرید

با توجه به متورم شدن پاها در طول روز توصیه متخصصان این است که اگر قصد خرید کفش دارید این کار را به عصر یا اوایل شب موکول کنید. در اینجا نکات بیشتری برای خرید کفش مناسب وجود دارد که برای یک خرید بی‌نقص لازم است به آنها توجه کنید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn