تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 19:13
8 بازدید
کد خبر : 340959

رژیم اسرائیل پایش را از گلیم خود دراز تر نکند!

رژیم اسرائیل پایش را از گلیم خود دراز تر نکند!

«فاطمه مهاجرانی»، با تاکید بر اینکه در دولت وفاق باید میان همه ارکان حاکمیت وفاق ایجاد کنیم، گفت: قدردان برادرانمان در نیروهای مسلح هستیم که موجب شدند غرور ملی ملت به ایران بازگردد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایرنا؛ سخنگوی دولت گفت: عملیات وعده صادق ۲ با تصویب و آگاهی رئیس‌جمهور به عنوان رئیس

«فاطمه مهاجرانی»، با تاکید بر اینکه در دولت وفاق باید میان همه ارکان حاکمیت وفاق ایجاد کنیم، گفت: قدردان برادرانمان در نیروهای مسلح هستیم که موجب شدند غرور ملی ملت به ایران بازگردد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایرنا؛ سخنگوی دولت گفت: عملیات وعده صادق ۲ با تصویب و آگاهی رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی، انجام شده است و وزیر دفاع نیز به عنوان یکی از اعضا نقش مهمی در این شورا دارند.

مهاجرانی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خود کوتاه نمی‌آید، گفت: امیدواریم که رژیم صهیونیستی بازدارندگی کافی را دریافت کرده باشد و پا را از گلیم خود فراتر نگذارد.

وی ادامه داد: تا دو ماه پس از شهادت اسماعیل هنیه که میهمان ما بود و در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور شرکت کرده بود اما متاسفانه به دست رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسید، حاکمیت جمهوری اسلامی ایران خویشتنداری کرد چرا که قرار بود در غزه آتش‌بس برقرار شود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: ما در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم که در دفاع از میهن خود با هیچکس شوخی نداریم.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn