تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 20:08
16 بازدید
کد خبر : 341000

شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی EJ7 +جدول

شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی EJ7 +جدول

شرکت کرمان موتور از آغاز شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی EJ7 در نیمه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ خبر داد. در ادامه علاوه بر نگاهی به مشخصات فنی، با قیمت و شرایط خرید نقدی و قسطی خودرو کی ام سی J7 برقی در مهر ۱۴۰۳ همراه شما هستیم. به گزارش پدال نیوز؛ شرکت

شرکت کرمان موتور از آغاز شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی EJ7 در نیمه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ خبر داد. در ادامه علاوه بر نگاهی به مشخصات فنی، با قیمت و شرایط خرید نقدی و قسطی خودرو کی ام سی J7 برقی در مهر ۱۴۰۳ همراه شما هستیم.

به گزارش پدال نیوز؛ شرکت کرمان موتور از آغاز شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی EJ7 در نیمه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ خبر داد. در ادامه علاوه بر نگاهی به مشخصات فنی، با قیمت و شرایط خرید نقدی و قسطی خودرو کی ام سی J7 برقی در مهر ۱۴۰۳ همراه شما هستیم.

کرمانی‌ها در نیمه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ با تمام سبد محصولات خود به استقبال خریداران آمدند. از کی ام سی ایگل گرفته تا پیکاپ‌های جذاب کی ام سی تی ۸ و پیکاپ تازه وارد کی ام سی T9 و حتی جک جی ۴ در این شرایط فروش هستند. در این مطلب به سراغ آخرین شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی J7 برقی کرمان موتور خواهیم رفت.

شرایط خرید نقد و اقساط کی ام سی EJ7 ویژه نیمه دوم مهر ۱۴۰۳

فروش نقدی کی ام سی EJ7 در نیمه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۱۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال آغاز شده است و سند نیز آزاد خواهد بود. همچنین شرایط خرید اقساطی KMC EJ7 در نیمه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۱۳.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ادامه خواهد داشت و مشتریان می‌توانند در دو طرح ۱۲ و ۲۴ ماهه با پیش پرداخت‌ها و مبالغ اقساط متفاوت، در این طرح شرکت کنند که البته سند در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

موعد زمان تحویل کی ام سی EJ7 در طرح شرایط فروش نقدی و اقساطی نیمه دوم مهر ۱۴۰۳ دقیقا ۶۰ روز کاری است و مشتریان در این طرح صرفا می‌توانند رنگ مشکی متالیک را انتخاب کنند. همچنین یک کارت شارژ با موجودی ۵ میلیون تومان در اختیار خریداران این طرح قرار خواهد گرفت که ویژه ایستگاه‌های شارژ سریع کرمان موتور است و این کارت معادل ۳۰ هزار کیلومتر پیمایش رایگان خواهد بود.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn