تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 20:58
16 بازدید
کد خبر : 341043

غفلت مدیران استقلال از اوضاع تیم‌های پایه/ نه از آمبولانس خبری هست، نه زمین درست و حسابی!

غفلت مدیران استقلال از اوضاع تیم‌های پایه/ نه از آمبولانس خبری هست، نه زمین درست و حسابی!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، روز گذشته استقلال میزبان پرسپولیس در رده امیدها بود اما این دربی خلاف شهرآورد بزرگسالان، برنده‌ای نداشت. حاشیه عجیب این مسابقه، تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای در شروع آن بود چرا که آمبولانس هنوز نتوانسته بود خودش را به ورزشگاه امام رضا برساند! اتفاقی که به دفعات در دیدارهای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، روز گذشته استقلال میزبان پرسپولیس در رده امیدها بود اما این دربی خلاف شهرآورد بزرگسالان، برنده‌ای نداشت. حاشیه عجیب این مسابقه، تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای در شروع آن بود چرا که آمبولانس هنوز نتوانسته بود خودش را به ورزشگاه امام رضا برساند! اتفاقی که به دفعات در دیدارهای رده پایه امسال استقلال رخ داده و یکی از معضلاتی که این تیم در رده‌های سنی مختلف با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، همین امکانات سخت افزاری است که باشگاه در اختیار آنها قرار نمی‌دهد.

در چند بازی دیگر هم پیش آمده آمبولانسی که باید از سوی باشگاه استقلال هماهنگ می‌شده، تاخیر داشته و این تنها معضل پایه‌ها نیست. علاوه بر مشکلات مالی که رسیدگی به امور روزمره استعدادهای آبی را تحت تاثیر قرار داده، آنها با کمبود زمین تمرین و بازی هم مواجه هستند. در کمال تعجب، برخی دیدارها و جلسات تمرینی تیم‌های پایه در زمین چمن پارک آزادگان در جنوب تهران برگزار می‌شود؛ مجموعه‌ای که برای استفاده عموم تعبیه شده و اصلا امکان انجام یک مسابقه فوتبال در سطح حرفه‌ای رده‌های سنی را ندارد. مثلا علاوه بر کیفیت چمن، فنس‌های اطراف زمین که مانند حفاظ عمل می‌کنند، طوری به کنار خط چسبیده‌اند که حتی امکان پرتاب اوت درست هم از بازیکنان سلب می‌شود!

به نظر می‌رسد مدیران استقلال آنقدر مشغول امور تیم بزرگسالان هستند که فراموش کردند به نسل بعدی فوتبال ایران هم رسیدگی کنند. البته که اوضاع تیم بزرگسالان هم تعریف چندانی ندارد و این سیاست‌گذاری غلط مجموعه را نشان می‌دهد که هم از حال غافل شده‌اند و هم از آینده!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn