تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 21:53
47 بازدید
کد خبر : 341090

بختیاری زاده حال چند بازیکن استقلال را گرفت!

بختیاری زاده حال چند بازیکن استقلال را گرفت!

بعد از پیروزی استقلال مقابل هوادار در هفته هفتم لیگ برتر، با توجه به برگزاری بازی‌های ملی تمرینات آبی‌پوشان به مدت سه روز تعطیل اعلام شد و قرار است تمرینات از روز چهارشنبه هفته جاری از سر گرفته شود. به گزارش «شایانیوز»   به نقل از ورزش سه؛ از جمع بازیکنان استقلال سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی، جلال‌الدین ماشاریپوف و

بعد از پیروزی استقلال مقابل هوادار در هفته هفتم لیگ برتر، با توجه به برگزاری بازی‌های ملی تمرینات آبی‌پوشان به مدت سه روز تعطیل اعلام شد و قرار است تمرینات از روز چهارشنبه هفته جاری از سر گرفته شود.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از ورزش سه؛ از جمع بازیکنان استقلال سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گائل کاکوتا چهار ملی‌پوش این تیم هستند که در اردوهای ملی حضور یافتند و قادر به حضور در تمرینات از روز چهارشنبه نیستند.

در این بین برخی بازیکنان از سهراب بختیاری‌زاده درخواست کردند یک روز بیشتر استراحت کنند و از پنجشنبه به تمرینات برگردند اما سرمربی موقت استقلال با این مسئله مخالفت و اعلام کرده همه نفرات باید روز چهارشنبه در محل تمرین حاضر باشند.

2089578

این در حالی است که با وجود تلاش‌های مدیران استقلال برای انتخاب سریع سرمربی خارجی و جدید این تیم، اما بعید است در روزهای اول شروع دوباره تمرینات خبری از حضور سرمربی جدید شود و بختیاری‌زاده قصد دارد بازیکنان را آماده بازی‌های بعدی کند و تیم را با شرایط مناسبی تحویل سرمربی بدهد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn